Aici ajung consumatorii după ce apasă pe un link primit într-un newsletter sau integrat într-o reclamă pe Google, Facebook sau Instagram, de exemplu. Practic, este un pas din călătoria de la vizitator către client, care îi permite unui brand să ofere ceva de valoare (informații, reduceri, un e-book, oferte etc.), în schimbul datelor de contact primite de la consumator. Scopul singular al acestor landing pages se traduce într-un call to action (CTA) de tipul „Cumpără acum”, „Abonează-te”, „Descarcă ghidul gratuit” sau „Află mai multe”.
Leadershipul sustenabil se referă la demonstrarea unor comportamente individuale care promovează conservarea mediului și îmbunătățirea bunăstării tuturor părților interesate, precum și la încurajarea acestor comportamente în rândul echipelor și aliaților".
Pentru a face acest lucru, liderul trebuie să promoveze, să inspire sau să încurajeze crearea unor modele de afaceri profitabile și în creștere, care să se apropie de un impact de mediu și social zero sau chiar net pozitiv; și să le permită furnizorilor și clienților să facă același lucru. Sustenabilitatea nu ar trebui să fie privită doar ca un subiect sau o opțiune. Sustenabilitatea ar trebui să fie predată în centrul fiecărei meserii.
Finanțatorul are drept de proprietate asupra activului, astfel bunurile achiziționate pot fi recuperate relativ ușor când un client intră în incapacitate de plată sau nu își îndeplinește obligațiile de plată.
Contractele de leasing operațional sunt considerate o formă de finanțare în afara bilanțului - adică un activ închiriat și pasivele asociate (adică plățile viitoare ale chiriei) nu sunt incluse în bilanțul unei companii.