Pe 8 octombrie, GPeC Summit a ajuns la ediția cu nr. 19 – ocazia perfectă pentru a descoperi și noi ce mai spun experții în domeniul comerțului online și marketingului digital din România și speakeri de top din străinătate. Dacă îți vinzi produsele/serviciile (și) pe internet, descoperă mai jos 12 lecții și sfaturi valoroase!
Ediția din toamnă a GPeC Summit a reunit la București voci de specialitate din domeniul logistic (Sameday, Cargus, Fan Courier, DPD), soluții de plată online (PayU, tbi bank), platforme pentru magazine online (MerchantPro), agenții de marketing și publicitate (DWF, VTEX, MTH Digital, RTB House) și experți în marketing digital. Aceștia au discutat despre cifrele curente din e-commerce, provocările reprezentate de concurenții din China și pregătirile pentru Black Friday 2024 (8 noiembrie).
Pe scurt
-
Trebuie să vinzi și transfrontalier
-
Creșterea costurilor de marketing pune e-commerce-ul pe jar
-
Crește concurența din partea platformelor e-commerce asiatice
Online Content Creator @ Impact Hub Bucharest
Sunt pasionată de scriitură și am în tolbă experiența de jurnalist (în presa scrisă), om de comunicare (în agenții de PR) și blogger (pe nișa cinematografică). Scriu cu același drag și spor de 18 ani încoace și creez texte redactate atent, țintite bine și care dau de gândit, când ajung la destinatar.
Citește și
-
Noutăți din business, Evenimente de business
Te așteptăm la Românii sunt antreprenori ca să-ți iei doza de inspirație de la speakerii de pe scenă, să vezi pitchurile din finala competiției, să descoperi afaceri care schimbă lucrurile și să iei pulsul ecosistemului antreprenorial românesc.
-
Idei & modele de business, Marketing & vânzări
Crearea unei comunități cere implicare și alegeri strategice, dar și o motivație puternică drept punct de pornire și obiective pe termen lung. Ce înseamnă o comunitate de business? Care sunt principiile după care să te ghidezi când o construiești? Și, mai ales, răspunde ea unei nevoi reale a membrilor? Răspundem la aceste întrebări alături de 3 organizații cu ADN comunitar – We For Real, Kofi Ti și Magazin Zero Waste.
-
E-Commerce, Idei & modele de business, Profil de antreprenor
La început de pandemie, Raluca Hăulică a făcut pasul către antreprenoriat, alegându-și segmentul de „affordable luxury” din industria de încălțăminte. Astăzi, brandul ei, Alura, a ajuns la o cifră de afaceri de 600.000 de euro și este în proces de internaționalizare. Îți facem cunoștință cu filosofia de business a unui antreprenor din Generația Z.
-
Leadership & management, Resurse umane, Dezvoltare personală, Leadership & management (cursuri)
Masterclassul „Bani și libertate. Despre echipă, viziune și autonomie în afaceri”, susținut de Ovidiu Toader (Business Coach) la Românii sunt antreprenori 2023, a explicat o metodă de lucru care poate fi aplicată de orice antreprenor, manager sau angajat, pentru a crea echipe sudate. Află mai multe urmărind înregistrarea de mai jos!
-
Podcast, Noutăți din business
Elon Musk anunță că a vândut platforma X companiei sale xAI, China și UE discută „condiții de concurență echitabile” în domeniul comerțului, în contextul războiului economic declanșat de SUA, și fondul de investiții Mid Europa Partners a decis să scoată la vânzare Urgent Cargus, al doilea cel mai mare jucător din industria de curierat. Ce altceva s-a mai întâmplat săptămâna asta în business? Rămâi aproape și-ți spunem îndată. Bine ai revenit la „Pastila de antreprenoriat”!
-
Noutăți din business, Știri despre investiții, Evenimente de business, Investiții, Pitching
Au mai rămas doar două săptămâni în care antreprenorii se pot înscrie în competiția „Românii sunt antreprenori”, care are loc pe 15 mai 2025, la Radisson Blu Hotel (București). În joc sunt premii în bani (în valoare totală de 50.000 de euro) și nu numai.