Pe 8 octombrie, GPeC Summit a ajuns la ediția cu nr. 19 – ocazia perfectă pentru a descoperi și noi ce mai spun experții în domeniul comerțului online și marketingului digital din România și speakeri de top din străinătate. Dacă îți vinzi produsele/serviciile (și) pe internet, descoperă mai jos 12 lecții și sfaturi valoroase!
Ediția din toamnă a GPeC Summit a reunit la București voci de specialitate din domeniul logistic (Sameday, Cargus, Fan Courier, DPD), soluții de plată online (PayU, tbi bank), platforme pentru magazine online (MerchantPro), agenții de marketing și publicitate (DWF, VTEX, MTH Digital, RTB House) și experți în marketing digital. Aceștia au discutat despre cifrele curente din e-commerce, provocările reprezentate de concurenții din China și pregătirile pentru Black Friday 2024 (8 noiembrie).
Pe scurt
- Trebuie să vinzi și transfrontalier
- Creșterea costurilor de marketing pune e-commerce-ul pe jar
-
Crește concurența din partea platformelor e-commerce asiatice
Citește și
-
Programe locale pentru antreprenori, în 2025 | Oportunități la care să aplici anul acesta
Noutăți din business, Incubatoare & acceleratoare, Finanțare
-
Evenimente relevante pentru antreprenori | La ce să participi anul acesta
Noutăți din business, Evenimente de business
-
Programe internaționale de accelerare în 2025, pentru antreprenori
Noutăți din business, Incubatoare & acceleratoare, Scalare
-
Finanțare nerambursabilă 2025 | Apeluri la care poți aplica anul acesta
Noutăți din business, Finanțare
-
💊 Pastila #25: Cât costă să ai un angajat & previziuni economice pentru 2025
Podcast, Noutăți din business
-
Early Alpha Engineering a câștigat 5.000 de euro, la Innovators for Children 2024
Noutăți din business, EduTech, Incubatoare & acceleratoare
-