Construirea site-ului tău web | SEO și pornirea acestuia

Aproape ai încheiat - tot ce trebuie să gândești acum este strategia SEO și să începi!

Cei 5 pași pentru construirea unui site

Majoritatea proiectelor de site-uri web urmează următoarele etape:  

  1. Elaborarea unui plan pentru structura și conținutul site-ului tău.  
  2. Înregistrarea unui nume de domeniu, de preferință un .com.  
  3. Dezvoltarea site-ul web.  
  4. Asigurarea că este ușor de utilizat de către motoarele de căutare.  
  5. Deschiderea site-ului.  

4. Devino search engine friendly 

Ce este mai exact SEO?  

SEO este o colecție de tactici care ajută la clasificarea paginilor web în motoarele de căutare (de exemplu, Google sau Bing). Obiectivul final este creșterea expunerii, în mod ideal prin poziționarea în fruntea motoarelor de căutare, ceea ce duce la mai multe accesări și vizite. Vizitatorii care vin prin intermediul eforturilor tale de SEO (cunoscut și sub numele de trafic organic) sunt gratuiți, spre deosebire de traficul cumpărat (de exemplu, Google AdWords, Facebook Ads etc.).  

Rezultatele motoarelor de căutare sunt afișate într-o ordine ierarhică - cu cât poziția tău este mai bună, cu atât vei primi mai multe accesări și vizitatori. Dacă ești clasat pe primul loc, te poți aștepta să primești aproximativ 60% din toate clickurile. Această cifră scade la 15,8% pe locul doi și la aproximativ 7,9% pe locul trei.  

Un cuvânt cheie este începutul ciclului de viață SEO. Cuvintele cheie sunt termenii pe care consumatorii îi folosesc pentru a face căutări, cum ar fi "laptopuri", "laptopuri de birou", "laptopuri i7 de birou" și "laptopuri i7 de birou de culoare neagră".  

Google clasifică paginile, nu site-uri web întregi. Trebuie să optimizezi fiecare pagină pentru un cuvânt cheie principal pentru a primi trafic de la motoarele de căutare (de exemplu, laptopuri de birou).  

Pot fi incluse cuvinte cheie relevante suplimentare pentru a ajuta la clasificarea variațiilor (de exemplu, laptopuri office i7 de culoare neagră).  

Înainte de a publica orice material, folosește Google Keyword Planner, analizează cuvintele cheie și cuvintelor cheie și apoi alege-l pe cel principal. De obicei, trebuie să te uiți la volumele de căutare și la intensitatea concurenței pentru termenii posibili.  

SEO on-page vs. SEO off-page  

Ceea ce contează cel mai mult pentru utilizator și pentru Google este conținutul de pe site-ul tău. Adică SEO pe pagină. Site-ul tău trebuie, înainte de toate, să fie util pentru vizitatorii tăi. Pentru ca materialul tău să iasă în evidență, adaugă textului fotografii, videoclipuri sau muzică.  

În plus, motoarele de căutare nu sunt încă suficient de inteligente pentru a determina calitatea informațiilor doar prin simpla trecere a acestora prin supercomputerele lor. Acestea au nevoie de un alt semnal, și aici intervine optimizarea Off-Page.  

Google și-a dat seama cu mult timp în urmă că site-urile cu mai multe link-uri de la alte site-uri (a.k.a. backlink-uri) sunt probabil de o calitate mai bună decât cele cu mai puține backlink-uri. De atunci, fiecare motor de căutare respectabil a prioritizat acest lucru.

5. Lansează site-ul

Dacă ți-ai creat și lansat deja site-ul, poți începe să faci publicitate și să îl optimizezi pentru a crește traficul și a îmbunătăți experiența utilizatorilor.  

Site-urile web nu sunt cărți, prin urmare ar trebui să fie actualizate. Ele pot fi actualizate și după ce au fost publicate. Ai grijă să creezi informații noi și relevante ori de câte ori este posibil și să ții site-ul web la zi. Ia în considerare site-ul web al unui restaurant: dacă meniul se schimbă, acesta ar trebui actualizat cât mai curând posibil pe site-ul web.  

Poziționarea online: Pentru a atrage cât mai mulți oameni, va trebui să îmbunătățești SEO-ul site-ului tău. Aceasta nu este o sarcină dificilă, dar necesită timp și efort.  

Analiza web: Eforturile de poziționare pe internet (menționate mai sus) ar fi zadarnice dacă nu măsori traficul de pe site-ul tău web. Așa vei ști dacă acesta funcționează sau nu. Google Analytics este cel mai utilizat instrument de analiză a site-ului web. Și este complet gratuit!  

O altă metodă obișnuită, în special pentru companii, este trimiterea regulată de e-mailuri către vizitatori pentru a rămâne în legătură. Acest lucru este deosebit de benefic în special pentru magazinele online, companiile mici și bloggeri. În esență, marketingul prin e-mail este o știință.  

În cele din urmă, majoritatea site-urilor web includ profiluri de social media (de exemplu, Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn și așa mai departe) pentru a permite vizitatorilor (și viitorilor vizitatori) să interacționeze cu voi și în afara site-ului. Acest lucru este util mai ales pentru artiștii sau creatorii de obiecte de artă, modă sau decorațiuni. 

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail