Învățare & practică

Fix ca un profesor de antreprenoriat, Startarium te ghidează pas cu pas să-ți lansezi și să-ți crești afacerea și să depășești fiecare provocare din viața unui startup. Descoperă cursurile noastre!

Învață

Învățare & practică

Fix ca un profesor de antreprenoriat, Startarium te ghidează pas cu pas să-ți lansezi și să-ți crești afacerea și să depășești fiecare provocare din viața unui startup. Descoperă cursurile noastre!
Cum să faci Google/Meta ads mai ieftin și mai eficient

Cum să faci Google/Meta ads mai ieftin și mai eficient

Am participat la ediția de toamnă a GPeC Summit (8 octombrie, București), iar din cele 9 de ore de conținut practic furnizat de speakerii români și internaționali, cel mai mult ne-a impresionat prezentarea lui Kasim Aslam (Digital Marketing Expert). Acesta a avut un keynote speech acerb despre Google/Meta ads, plin de lecții utile și sfaturi practice pentru oricine își investește bugetul în reclame online, pentru a-și promova afacerea.

Cele mai recente
Vezi doar video ( 17 )
  • 5 motive pentru care startupul tău ar trebui să investească în HubSpot

    5 motive pentru care startupul tău ar trebui să investească în HubSpot

    75% dintre marketeri folosesc instrumente de AI pentru a reduce sarcinile manuale. Iar HubSpot, platformă cu CRM integrat și bazată pe inteligență artificială, îți oferă acces, într-un singur loc, la instrumente de marketing, vânzări și servicii pentru clienți. Andrei Stoica, Managing Partner la agenția de growth marketing Stoica.co, ne explică în acest articol care sunt beneficiile folosirii unei astfel de platforme pentru dezvoltarea afacerii tale.

  • 9 bune practici pentru afacerile care vor să facă influencer marketing

    9 bune practici pentru afacerile care vor să facă influencer marketing

    Influencer marketingul este o tehnică de marketing digital care ajută brandurile să se conecteze cu publicul lor țintă. Pentru a avea o colaborare cât mai fructuoasă cu un creator de conținut, trebuie să ai în vedere o serie de bune practici, despre care am vorbit cu Cristian China-Birta, Managing Partner Kooperativa 2.0.

  • 12 lecții despre e-commerce și marketing digital, învățate la GPeC 2024

    12 lecții despre e-commerce și marketing digital, învățate la GPeC 2024

    Pe 8 octombrie, GPeC Summit a ajuns la ediția cu nr. 19 – ocazia perfectă pentru a descoperi și noi ce mai spun experții în domeniul comerțului online și marketingului digital din România și speakeri de top din străinătate. Dacă îți vinzi produsele/serviciile (și) pe internet, descoperă mai jos 12 lecții și sfaturi valoroase!

  • Cum să faci Google/Meta ads mai ieftin și mai eficient

    Cum să faci Google/Meta ads mai ieftin și mai eficient

    Am participat la ediția de toamnă a GPeC Summit (8 octombrie, București), iar din cele 9 de ore de conținut practic furnizat de speakerii români și internaționali, cel mai mult ne-a impresionat prezentarea lui Kasim Aslam (Digital Marketing Expert). Acesta a avut un keynote speech acerb despre Google/Meta ads, plin de lecții utile și sfaturi practice pentru oricine își investește bugetul în reclame online, pentru a-și promova afacerea.

  • Introducere & Cerințe

    Introducere & Cerințe

    Introducere a programului Capsule & teme de lucru

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail