Am participat la ediția de toamnă a GPeC Summit (8 octombrie, București), iar din cele 9 de ore de conținut practic furnizat de speakerii români și internaționali, cel mai mult ne-a impresionat prezentarea lui Kasim Aslam (Digital Marketing Expert). Acesta a avut un keynote speech acerb despre Google/Meta ads, plin de lecții utile și sfaturi practice pentru oricine își investește bugetul în reclame online, pentru a-și promova afacerea.
Vorbești cu parteneri de afaceri și țintești un schimb de idei productiv de ambele părți. Oferi feedback colegilor de echipă și vrei ca acesta să fie constructiv. Pitchuiești o idee de afacere și speri ca aceasta să creeze impact pentru potențiali investitori și clienți. Totuși, uneori te autosabotezi printr-un discurs vag, insuficient de clar sau neadaptat așteptărilor interlocutorilor. Bogdan Popescu, coach, facilitator și trainer, ne oferă în cursul său „Comunicarea în afaceri”, 5 tactici care te pot ajuta să-ți adaptezi stilul de comunicare ca să construiești relații autentice cu cei cu care interacționezi.
Fundația Ellen MacArthur și Kantar au lansat „Ghidul de marketing pentru economia circulară”, un document menit să ofere companiilor competențele necesare ca să treacă de la o economie liniară la una circulară. Inițiativa ajută experții în marketing să valorifice principiile sustenabilității, stimulând în același timp creșterea afacerilor și sporind loialitatea clientelară.
În spatele fiecărui contract semnat se află un pitch bine fundamentat. Și orice pitch reușit are două componente esențiale: un pitch deck bine structurat și un discurs pregătit cu grijă. În acest articol vom vorbi despre pitch deck: cât de lung ar trebui să fie, ce trebuie să includă, care sunt acele bune practici care te pot ajuta să te diferențiezi de ceilalți și cum arată câteva exemple de pitch deck-uri de la unele din cele mai mari companii, care au primit finanțări importante.
Pe 5 decembrie, Paul J. R. Renaud, coach cu vastă experiență în lucrul cu multinaționale din România pe teme de marketing, vânzări sau leadership, va susține, la Impact Hub Bucharest, un workshop dedicat creării de rețele de contacte. În pregătirea workshopului, am vorbit cu Paul despre abilitățile de networking ale liderilor de succes și despre cum ideile bune de afaceri se fac cunoscute prin crearea de rețele de contacte.
75% dintre marketeri folosesc instrumente de AI pentru a reduce sarcinile manuale. Iar HubSpot, platformă cu CRM integrat și bazată pe inteligență artificială, îți oferă acces, într-un singur loc, la instrumente de marketing, vânzări și servicii pentru clienți. Andrei Stoica, Managing Partner la agenția de growth marketing Stoica.co, ne explică în acest articol care sunt beneficiile folosirii unei astfel de platforme pentru dezvoltarea afacerii tale.