Influencer marketingul este o tehnică de marketing digital care ajută brandurile să se conecteze cu publicul lor țintă. Pentru a avea o colaborare cât mai fructuoasă cu un creator de conținut, trebuie să ai în vedere o serie de bune practici, despre care am vorbit cu Cristian China-Birta, Managing Partner Kooperativa 2.0.
O strategie de influencer marketing poate fi o metodă eficientă de a-ți aduce produsele/serviciile în fața cât mai multor potențiali clienți (deci de a genera brand awareness), de a construi încredere și a vinde mai mult. Creatorii de conținut pot face un takeover al contului tău de Instagram, pot primi produse sau conținut exclusiv, pot organiza sesiuni de live shopping, experiențe offline memorabile, provocări care să devină virale pe TikTok sau te pot intervieva pe YouTube, în timp ce povestești cum ți-ai început afacerea.
Pe scurt
- Alege influenceri relevanți
- Definește obiective clare, măsoară și optimizează
-
Nu uita de un contract detaliat
Citește și
-
Cum scrii un pitch deck eficient: structură, bune practici și exemple
Dezvoltare personală, Marketing & vânzari, Pitching
-
Totul despre fondurile europene nerambursabile | Apelez sau nu la o firmă de consultanță?
Analize & opinii, Investiții, Investiții
-
-
Paul J.R. Renaud: Networkingul nu e despre a vinde ceva, ci despre a-l cunoaște pe celălalt
Dezvoltare personală, Leadership & management
-
Profilul antreprenorului român, în 2024 | Cum își finanțează afacerea și ce nevoi are
Noutăți din business, Analize & opinii, Investiții, Investiții, Profil de antreprenor, Dezvoltare personală
-
ALTRNTV – o oază de slow fashion cu misiune socială, în miezul Bucureștiului
Idei & modele de business, Profil de antreprenor
-