9 bune practici pentru afacerile care vor să facă influencer marketing

Influencer marketingul este o tehnică de marketing digital care ajută brandurile să se conecteze cu publicul lor țintă. Pentru a avea o colaborare cât mai fructuoasă cu un creator de conținut, trebuie să ai în vedere o serie de bune practici, despre care am vorbit cu Cristian China-Birta, Managing Partner Kooperativa 2.0.

O strategie de influencer marketing poate fi o metodă eficientă de a-ți aduce produsele/serviciile în fața cât mai multor potențiali clienți (deci de a genera brand awareness), de a construi încredere și a vinde mai mult. Creatorii de conținut pot face un takeover al contului tău de Instagram, pot primi produse sau conținut exclusiv, pot organiza sesiuni de live shopping, experiențe offline memorabile, provocări care să devină virale pe TikTok sau te pot intervieva pe YouTube, în timp ce povestești cum ți-ai început afacerea.

Pe scurt

  • Alege influenceri relevanți
  • Definește obiective clare, măsoară și optimizează
  • Nu uita de un contract detaliat

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail