Influencer marketingul este o tehnică de marketing digital care ajută brandurile să se conecteze cu publicul lor țintă. Pentru a avea o colaborare cât mai fructuoasă cu un creator de conținut, trebuie să ai în vedere o serie de bune practici, despre care am vorbit cu Cristian China-Birta, Managing Partner Kooperativa 2.0.
O strategie de influencer marketing poate fi o metodă eficientă de a-ți aduce produsele/serviciile în fața cât mai multor potențiali clienți (deci de a genera brand awareness), de a construi încredere și a vinde mai mult. Creatorii de conținut pot face un takeover al contului tău de Instagram, pot primi produse sau conținut exclusiv, pot organiza sesiuni de live shopping, experiențe offline memorabile, provocări care să devină virale pe TikTok sau te pot intervieva pe YouTube, în timp ce povestești cum ți-ai început afacerea.
Pe scurt
-
Alege influenceri relevanți
-
Definește obiective clare, măsoară și optimizează
-
Nu uita de un contract detaliat
Online Content Creator @ Impact Hub Bucharest
Sunt pasionată de scriitură și am în tolbă experiența de jurnalist (în presa scrisă), om de comunicare (în agenții de PR) și blogger (pe nișa cinematografică). Scriu cu același drag și spor de 18 ani încoace și creez texte redactate atent, țintite bine și care dau de gândit, când ajung la destinatar.
Citește și
-
Interviuri și opinii, Știri din ecosistem
La How to Web 2024, Startarium a vorbit cu antreprenori vizionari despre soluțiile lor și impactul pe care-și doresc să-l aibă. Descoperă în acest articol startupurile din zona tech.
-
Interviuri și opinii
Pe 25 octombrie, Peer Stoop, expert în leadership, team building și comunicare interculturală, găzduiește un workshop Startarium despre leadership prin dialog, la Impact Hub Bucharest. Am stat de vorbă cu el despre de ce trebuie să asculți pentru a înțelege, nu pentru a răspunde, și despre cum vede el ecosistemul de business local.
-
Interviuri și opinii
Una dintre principalele temeri ale antreprenorilor când vine vorba de recrutare este că nu au suficiente resurse ca să atragă de partea lor persoanele potrivite, pe o piață atât de competitivă și de provocatoare. Însă această aparentă lipsă poate fi întoarsă în avantajul tău cu puțină creativitate, ne arată Tibi Borza, headhunter și consultant HR.
-
Interviuri și opinii, Știri din ecosistem
După 5 ani de dezvoltare și mai multe premii la competiții importante de antreprenoriat, dintre care două în România, The Climate Change Company e destul de aproape să asfalteze o șosea întreagă cu Littar, un produs fabricat din agregate de plastic și sticlă în loc de nisip și pietriș. Am stat de vorbă cu fondatorii businessului, Dennis Debie și Sebastian Tudose, despre proiectul lor, ce a însemnat să câștige Premiul I la Românii sunt antreprenori 2023 și ce lipsește pentru a integra Littar în infrastructura rutieră.
-
Interviuri și opinii, Știri din ecosistem
Collabwriting este un startup din Serbia a cărui soluție a ajuns în mai puțin de 3 ani de la o simplă extensie de browser la un veritabil tool de knowledge management. După ce au câștigat în 2023 premiul la How to Web, am discutat cu cofondatoarea Sandra Iđoški despre ce a însemnat pentru ei câștigarea celui mai mare premiu-investiție din regiune, care a fost strategia lor de creștere și cum au reușit să-și facă produsul cunoscut fără un buget de marketing.
-
Statistici și analize locale, Interviuri și opinii, Leadership & Soft Skills, Totul despre echipă
Recrutarea tradițională nu mai funcționează pentru startupuri. Am intrat într-o eră centrată pe oameni, nu pe resurse, unde dezvoltarea personală și sănătatea emoțională cântăresc mai mult decât oricând, la toate nivelurile. Andra Pintican, fondatoarea Școlii de HR și a Centrului de Carieră, povestește despre schimbările din ultimii ani de pe piața muncii și ne propune o incursiune în psihologia organizațională.