Impact Hub și Startarium angajează noi oameni de comunicare pentru divizia de programe. Aplică azi!

Suntem în creștere și în căutarea a 2 oameni talentați care vor face echipă pentru a promova toate inițiativele Startarium și Impact Hub Bucharest așa cum știi că merită să fie promovate. Trimite-ne un email pe jobs@impacthub.ro, include CV-ul tău și pune skill-urile de copywriter la lucru într-o scurtă scrisoare de intenție. Mult succes!

Divizia de programe înseamnă:

  • Startarium + incubatoarele, acceleratoarele, hackathoanele, competițiile și alte oportunități de creștere pentru antreprenori, freelancers și ONG-uri create de Impact Hub — precum Innovators for Children, EIT Food Hub, Black Sea ClimAccelerator, EWA, The Circle etc.  

Căutăm în primul rând oamenii, talentul și experiența în comunicare, iar abia apoi job description-ul. Ne imaginăm împărțirea celor două roluri precum cele descrise mai jos, însă dacă ne potrivim de vis la interviu, e posibil să îți creăm și un rol customizat.

Rolul 1: Owned Media Executive

Vei fi owner pe canalele proprii ale Impact Hub și Startarium, din perspectiva diviziei de programe: Websites, Newsletters, Facebook, Instagram & Linkedin. Citește detaliile mai jos.

Rolul 2: PR & Comms Coordinator 

Vei fi owner pe tot ce înseamnă comunicare în afara organizației, pentru Impact Hub și Startarium, din perspectiva diviziei de programe: presă, parteneriate strategice, proiecte speciale de comunicare — evenimente și campanii de brand. Citește detaliile mai jos.

Aplică până pe 30 august

  • Trimite-ne un email pe jobs@impacthub.ro, include CV-ul tău și pune skill-urile de copywriter la lucru într-o scurtă scrisoare de intenție. Nu uita să menționezi pentru care dintre roluri aplici. Mult succes! 

Împreună, veți fi responsabili de: 

  • Comunicarea brandului Impact Hub ca pionier al programelor antreprenoriale locale; a brandului educațional Startarium și a tuturor programelor individuale, punctuale, dezvoltate pe parcurs; 
  • Planificarea și execuția comunicării pentru divizia de programe, pe toate canalele — strategie, creare conținut și publicare; 
  • Coordonarea cu echipa de comunicare de spații și evenimente Impact Hub, pentru o reprezentare coerentă pe canale comune; 
  • Folosirea template-urilor deja dezvoltate pentru vizualuri sau pagini web; 
  • Coordonarea creatorilor de conținut, design, tehnologie și digital advertising; 
  • Raportarea direct către project managerii de programe. 

Ce vei găsi în Impact Hub Bucharest: 

  • Peste 20 de colegi nerăbdători să te cunoască și primească 
  • Sute de antreprenori dornici să-ți împărtășescă poveștile lor 
  • Resursele si oamenii de care ai nevoie și o bază solidă pe care să construiești o misiune cu sens și impact în societatea românească. 

Profilul căutat, pentru ambele roluri: 

  • Dornic să participe la scopul comun al Impact Hub și Startarium: cel de a avea un impact real în economia locală și în viața antreprenorilor pentru care lucrăm
  • Ancorat în web și digital, cu un picior în viitor, afinități vizuale și simț SEO
  • Experiența de cel puțin 3 ani în comunicare, în agenții, companii, startups sau ONG-uri 
  • Copywriter talentat și creativ
  • Project manager tenace și entuziast
  • Familiarizat cu limbajul antreprenorial
  • Capabil sa inteleaga si gestioneze campanii cu multipli stakeholderi
  • Conectat la presa din România și ecosistemul antreprenorial

Scopul comun e cel care unește o echipă, aduce eficiență, energie pozitivă, focus și resposabilitate. El este esențial pentru colaborare, inovație și rezultate. Când un scop comun este viu în viața unei firme, acolo găsești și mijloacele necesare.  — Viorel Panaite, fondator Human Invest, în articolul pe Startarium Cum construiești scopul comun al companiei


OWNED MEDIA EXECUTIVE

GOALS & KPIs:

Obiectivele tale principale sunt lărgirea și fidelizarea comunităților de brand pe canalele pe care ești owner. Îți vei măsura succesul în primul rând în KPI care indică creșterea nivelului de implicare a comunității: leaduri, înscrieri, comentarii, shares, mențiuni, open rates, click rates, precum și în metrici cantitativi care indică o creștere în awareness: număr de followers, abonați.

TO DO:  

  • Ai grijă de prezența pe Websites, Newsletters, Facebook, Instagram & Linkedin
  • Gândești constant campanii social media cu obiective de engagement și new followers
  • Comentezi, participi activ în conversațiile online în care e importantă vocea Impact Hub
  • Răspunzi sau redirecționezi mesajele de la utilizatori pe canalele tale
  • Ești legătura de SM cu partenerii diviziei de programe 
  • Scrii conținutului necesar pentru SM, sau îl coordonezi când nu îl scrii direct
  • Colaborezi cu PR Executive pentru a gândi campanii integrate
  • Optimizezi structura și lizibilitatea conținutul, cu ochi pentru UX și simț SEO
  • Folosești template-urile disponibile pentru a crea vizualurile pentru canalele tale
  • Creezi newsletterele Startarium și Impact Hub
  • Urmărești rezultatele tale și ceri resurse sau sprijin pentru a fi așa cum ți le dorești
  • Folosești ca pretexte pentru promovare: conținutul educațional și produsele Startarium, programele și proiectele punctuale Impact Hub, antreprenorii alumni ai tuturor programelor de până acum, comunitatea de specialiști, mentori, consultanți și investitori construită în jurul Impact Hub, membrii echipei Impact Hub

PR & COMMS COORDINATOR

GOALS & KPIs:

Obiectivul tău principal este să creezi awareness și să consolidezi imaginea proiectelor Impact Hub, prin parteneriate strategice și campanii de PR. Îți vei măsura succesul în număr de apariții, creativitatea și relevanța lor, precum și leadurile de orice fel la care au contribuit eforturile tale de PR.  

TO DO:   

  • Gândești constant contexte, proiecte, oportunități de promovare prin PR 
  • Pitchuiești proiectele pe care le gândești către contacte din online și offline 
  • Construiești și întreții relația Impact Hub cu presa și formatorii de opinie 
  • Ești legătura de PR cu partenerii diviziei de programe
  • Coordonezi crearea conținutului necesar pentru PR, atunci când nu îl scrii direct 
  • Colaborezi cu Owned Media Executive pentru a gândi campanii integrate
  • Te ocupi de comunicate de presă, de la compunerea lor la publicare
  • Urmărești rezultatele tale și ceri resurse sau sprijin pentru a fi așa cum ți le dorești
  • Folosești ca pretexte pentru promovare: conținutul educațional și produsele Startarium, programele și proiectele punctuale Impact Hub, antreprenorii alumni ai tuturor programelor de până acum, comunitatea de specialiști, mentori, consultanți și investitori construită în jurul Impact Hub, membrii echipei Impact Hub 

Impact Hub Bucharest este primul spațiu de coworking din România, încă din 2012, cu o comunitate de aproximativ 2.000 de membri în 2 locații centrale din București, iar la nivel global organizația este prezentă în peste 100 de locații din peste 50 de țari. Misiunea Impact Hub Bucharest este de a susține ecosistemul antreprenorial oferind programe de accelerare a startup-urilor și finanțare directă, precum și cea mai mare platformă online de educație antreprenorială. Despre Impact Hub Bucharest

Startarium este cea mai complexă platformă pentru antreprenori la început de drum. O inițiativă 100% privată, lansată în 2016 de Impact Hub Bucharest și ING. Startarium oferă acces gratuit, național, online, la toate resursele necesare pentru a lansa, a crește și a susține o afacere de succes: conținut educațional, mentorat de business, proiecte de incubare și accelerare, instrumente moderne de finanțare precum platforma proprie de crowdfunding și competiția de pitching Startarium PitchDay. De la lansare în octombrie 2016, Startarium a adunat o comunitate de peste 48.000 de membri și 5.000 de idei de business, peste 100 de contributori, consultanți și mentori cu care antreprenorii pot lucra gratuit, a publicat peste 500 de materiale și a deschis accesul la finanțări ce depășesc 800.000 de euro. Despre Startarium

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail