Business Edu

De la vânzări și la strategie, la management financiar și resurse umane. Învață noțiunile esențiale de business care te ajută indiferent dacă ești antreprenor sau angajat într-o comanie concentrată pe creștere.

Învață

Business Edu

De la vânzări și la strategie, la management financiar și resurse umane. Învață noțiunile esențiale de business care te ajută indiferent dacă ești antreprenor sau angajat într-o comanie concentrată pe creștere.
Cele mai recente
Vezi doar video ( 62 )
  • Metode de cercetare și validare pentru customer persona

    Metode de cercetare și validare pentru customer persona

    Ce instrumente și întrebări folosești pentru customer research?

  • Cum identifici segmentele de clienți și cum alegi clientul ideal

    Cum identifici segmentele de clienți și cum alegi clientul ideal

    Pentru toate startupurile și ONG-urile aflate la început de drum, una din cele mai importante chestiuni atunci când vine vorba de scoaterea pe piață a produsului sau serviciului pe care îl dezvoltă o reprezintă, pe lângă atragerea de fonduri și de investiții, definirea segmentelor de clienți cărora li se vor adresa și alegerea acelui „client ideal” (sau customer persona, în termeni de marketing).

  • Cum se schimbă modelul tău de business când vrei să scalezi

    Cum se schimbă modelul tău de business când vrei să scalezi

    Întreg procesul de product development și de conturare a modelului de business este unul ciclic. Iată ce întrebări și ce instrumente te ajută să faci alegeri potrivite pentru evoluția produsului sau serviciului pe care îl dezvolți.

  • Cum identifici nevoile și problemele clienților tăi | Metodologia ”Job To Be Done”

    Cum identifici nevoile și problemele clienților tăi | Metodologia ”Job To Be Done”

    După ce ai definit segmentele de clienți, trebuie să încerci să afli cât de multe detalii poți legate de stilul de viață, nevoile, problemele, motivațiile și anxietățile clienților tăi.

  • Primii pași pentru validarea produsului tău

    Primii pași pentru validarea produsului tău

    În sens foarte larg – când vorbești de validarea produsului, vorbești în egală măsură despre segmentele de pricing și mesaje, iar atunci când cauți validare nu trebuie să te uiți doar după confirmări și indicii despre cum ar putea arăta viitorul produselor și proiectelor tale, ci și la invalidări și la clarificarea unor rute care să se închidă.

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail