Acasă
/ Alinierea obiectivelor personale cu cele de afaceri - Strategii pentru echilibrul dintre viața profesională și cea personală
Alinierea obiectivelor personale cu cele de afaceri - Strategii pentru echilibrul dintre viața profesională și cea personală
20.09.2023
Continuăm acest modul privind alinierea obiectivelor personale și profesionale și să dezvoltăm subiecte precum evaluarea priorităților curente, managementul timpului, echilibrul dintre viața profesională și cea personală și gestionarea provocărilor.
În acest subcapitol vom explora strategii pe care le poți aplica pentru a găsi echilibrul între carieră, afaceri și viața personală.
Impact Hub Bucharest este organizația ce susține dezvoltarea antreprenorială a inițiativelor cu impact pozitiv în societate în cadrul unei comunități globale. Pune la dispoziție spații de lucru colaborative, programe de dezvoltare și incubare a afacerii, conferințe și evenimente, precum și opțiuni de finanțare prin crowdfunding. Prezentă în București din 2012, organizația face parte din rețeaua globală Impact Hub cu prezențe fizice în peste 100 de locații de pe 5 continente.
Vorbești cu parteneri de afaceri și țintești un schimb de idei productiv de ambele părți. Oferi feedback colegilor de echipă și vrei ca acesta să fie constructiv. Pitchuiești o idee de afacere și speri ca aceasta să creeze impact pentru potențiali investitori și clienți. Totuși, uneori te autosabotezi printr-un discurs vag, insuficient de clar sau neadaptat așteptărilor interlocutorilor. Bogdan Popescu, coach, facilitator și trainer, ne oferă în cursul său „Comunicarea în afaceri”, 5 tactici care te pot ajuta să-ți adaptezi stilul de comunicare ca să construiești relații autentice cu cei cu care interacționezi.
Pe 5 decembrie, Paul J. R. Renaud, coach cu vastă experiență în lucrul cu multinaționale din România pe teme de marketing, vânzări sau leadership, va susține, la Impact Hub Bucharest, un workshop dedicat creării de rețele de contacte. În pregătirea workshopului, am vorbit cu Paul despre abilitățile de networking ale liderilor de succes și despre cum ideile bune de afaceri se fac cunoscute prin crearea de rețele de contacte.
Noutăți din business, E-Commerce, Evenimente de business, Leadership & management, Marketing & vânzări, Profil de antreprenor, Leadership & management, Marketing & vânzari
Pe 8 octombrie, GPeC Summit a ajuns la ediția cu nr. 19 – ocazia perfectă pentru a descoperi și noi ce mai spun experții în domeniul comerțului online și marketingului digital din România și speakeri de top din străinătate. Dacă îți vinzi produsele/serviciile (și) pe internet, descoperă mai jos 12 lecții și sfaturi valoroase!
Obiectivele SMART reprezintă cadrul pentru stabilirea de obiective clare și realizabile pentru a avea succesul dorit. Obiectivele SMART aduc claritate în procesul de stabilire a obiectivelor. Când obiectivele sunt specifice, bine definite și aliniate cu valorile și obiectivele fundamentale, direcția este mai clară. Această claritate stimulează concentrarea și îți permite să îți canalizezi eforturile și resursele către rezultate semnificative.
Vom începe modulul final al acestei sesiuni de training cu metafora pieselor de puzzle care sunt potrivite împreună, simbolizând alinierea obiectivelor personale cu cele profesionale pentru a forma un întreg coerent și integrat. Aceasta transmite ideea că fiecare piesă joacă un rol esențial în crearea unei vieți complete și împlinite.
Intră în contul tău pentru a citi și restul articolului.
Nu ai încă un cont? Încearcă accesul nelimitat la informație, inspirație și educație,
prin conținut original și atent curatoriat.Totul, de la 1 Euro pe lună.