PurposeTech este singurul fond de investiții din Europa Centrală și de Est pentru startupuri very early-stage și pre-seed, axate pe impact: sănătate, educație, sustenabilitate. Am stat de vorbă cu Fred Fous (Fondator & General Partner PurposeTech) despre ce caută la fondatorii în care investește, despre wellbeing-ul antreprenorial și de ce investițiile de capital de risc nu sunt soluția pentru orice startup.
Zilele scad, seara se lasă tot mai devreme și foarte curând urmează să trecem la ora de iarnă. Pentru mulți, acesta e momentul în care nivelul de energie și de entuziasm începe să scadă, însă noi credem că avem tratamentul potrivit care să contracareze astenia: o doză sănătoasă de știri de bine! Săptămâna aceasta vorbim despre comerțul online din România, premiul Nobel pentru Economie și care sunt universitățile europene din care ies cei mai mulți fondatori de businessuri de succes. În plus, afli o perspectivă interesantă despre Google și Meta ads de la un expert internațional în marketing digital și primești o recomandare de aplicație care combate singurătatea. Bine ai revenit la „Pastila de antreprenoriat”!
PurposeTech este singurul fond de investiții din Europa Centrală și de Est pentru startupuri very early-stage și pre-seed, axate pe impact: sănătate, educație, sustenabilitate. Am stat de vorbă cu Fred Fous (Fondator & General Partner PurposeTech) despre ce caută la fondatorii în care investește, despre wellbeing-ul antreprenorial și de ce investițiile de capital de risc nu sunt soluția pentru orice startup.
Influencer marketingul este o tehnică de marketing digital care ajută brandurile să se conecteze cu publicul lor țintă. Pentru a avea o colaborare cât mai fructuoasă cu un creator de conținut, trebuie să ai în vedere o serie de bune practici, despre care am vorbit cu Cristian China-Birta, Managing Partner Kooperativa 2.0.
Pe 8 octombrie, GPeC Summit a ajuns la ediția cu nr. 19 – ocazia perfectă pentru a descoperi și noi ce mai spun experții în domeniul comerțului online și marketingului digital din România și speakeri de top din străinătate. Dacă îți vinzi produsele/serviciile (și) pe internet, descoperă mai jos 12 lecții și sfaturi valoroase!
Serviciul de plăți online Pago a strâns 2,3 milioane de euro cu ajutorul SeedBlink. 225 de investitori privați au susținut viziunea companiei Pago. Capitalul va fi utilizat, printre altele, pentru îmbunătățirea funcționalităților aplicației Pago.