Marketing și Vânzări

Cum îți ajuți clienții pe drumul de la intenție la acțiune, cum reușești să fii prezent în locurile lor familiare, cum vinzi și stabilești o relație cu aceștia. Învață despre toate de la specialiști în domeniu.

Cele mai recente
Vezi doar video ( 18 )
  • Ce este SEO și cum te poate ajuta să-ți crești afacerea?

    Ce este SEO și cum te poate ajuta să-ți crești afacerea?

    SEO este cheia succesului în era digitală. Probabil ai auzit această afirmație și te întrebi cum poate acest instrument să transforme vizibilitatea online pe care o are afacerea ta într-un motor puternic de creștere. Cu ajutorului optimizării SEO Google, afacerea ta va putea ieși în față și vei putea atrage mai mult public relevant. Mai mult, SEO nu constă în publicitatea plătită, ci te aduce în prim-plan organic, construind o prezență online durabilă și câștigând încrederea clienților. Descoperă în continuare ce înseamnă SEO, cum îți poate ajuta afacerea și care sunt principalii pași pentru optimizarea unui site cu ajutorul SEO.

  • Ce este un CRM și cum te poate ajuta să scalezi afacerea

    Ce este un CRM și cum te poate ajuta să scalezi afacerea

    În lumea de business, este esențial să ții evidența tuturor detaliilor importante despre clienți. Poți face asta printr-un soft pentru CRM (Customer Relationship Management), adică managementul relațiilor cu clienții. Acesta este locul unde membrii echipei găsesc datele necesare și importante despre clienți (din trecut și viitor), pentru a ști prin ce etape trebuie să treacă aceștia și cine se ocupă de ficare.

  • Ce este LinkedIn și ce trebuie să știi despre el

    Ce este LinkedIn și ce trebuie să știi despre el

    LinkedIn este o rețea profesională complexă, destinată angajaților și angajatorilor, care oferă facilități diverse, de la crearea de noi conexiuni până la oportunități de networking și învățare. În acest articol vei descoperi care sunt elementele esențiale pentru crearea unui profil remarcabil, cum să-ți creezi contactele potrivite domeniului tău de interes și cum să profiți de funcționalitățile platformei pentru a obține beneficii reale.

  • Totul despre UX/UI design: ce este și ce importanță are pentru atragerea și păstrarea clienților

    Totul despre UX/UI design: ce este și ce importanță are pentru atragerea și păstrarea clienților

    Pentru o afacere online, a ține pasul cu tehnologia și cu schimbarea comportamentului consumatorilor este o prioritate constantă. Un magazin online de succes este acela care reușește să mențină un echilibrul între a oferi experiențe memorabile și a fi relevant pentru cei care cumpără online. Modul în care brandurile reușesc să construiască experiențe holistice depinde de gradul de cunoaștere a nevoilor utilizatorilor și de empatia dovedită în tot ceea ce privește interacțiunea cu consumatorul.

  • Ask Me Anything: Tot ce trebuie să știi despre Google Analytics 4 | Înregistrare

    Ask Me Anything: Tot ce trebuie să știi despre Google Analytics 4 | Înregistrare

    Pe 5 aprilie, i-am avut alături de noi pe Dragoș Smeu și Răzvan Cojan la Ask Me Anything, într-o discuție despre Google Analytics 4 – cum să te pregătești de tranziție și ce presupune acest proces. Dacă ai ratat discuția, poți urmări înregistrarea acesteia mai jos!

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail