Cum îți ajuți clienții pe drumul de la intenție la acțiune, cum reușești să fii prezent în locurile lor familiare, cum vinzi și stabilești o relație cu aceștia. Învață despre toate de la specialiști în domeniu.
Pentru o afacere online, a ține pasul cu tehnologia și cu schimbarea comportamentului consumatorilor este o prioritate constantă. Un magazin online de succes este acela care reușește să mențină un echilibrul între a oferi experiențe memorabile și a fi relevant pentru cei care cumpără online. Modul în care brandurile reușesc să construiască experiențe holistice depinde de gradul de cunoaștere a nevoilor utilizatorilor și de empatia dovedită în tot ceea ce privește interacțiunea cu consumatorul.
Pe 5 aprilie, i-am avut alături de noi pe Dragoș Smeu și Răzvan Cojan la Ask Me Anything, într-o discuție despre Google Analytics 4 – cum să te pregătești de tranziție și ce presupune acest proces. Dacă ai ratat discuția, poți urmări înregistrarea acesteia mai jos!
Pentru ca afacerea ta să aibă succes este necesar să îți dezvolți o identitate de brand puternică. Brandingul presupune crearea unei imagini coerente și distinctive pentru compania ta, care să transmită mesajele și valorile cheie către publicul-țintă. Astfel vei reuși să creezi o identitate puternică și vei dezvolta o relație de încredere cu publicul tău.
Dacă ai un business în fază de dezvoltare și îți dorești să testezi piața și să validezi o idee de afacere, lansarea unui produs minim viabil MVP poate fi o soluție potrivită în acest sens. Cu ajutorul unui MVP, experimentezi piața și descoperi dacă ideea ta este una profitabilă sau nu, fără să investești prea mult timp sau un buget prea mare în acest proces.
De unde începi când vrei să construiești un produs sau un serviciu care să rezolve o problemă importantă pentru clienții tăi? Procesul de Design Thinking îți va fi de ajutor în acest punct. Dacă vrei să afli mai multe despre ce presupune, iată 10 noțiuni esențiale pe care trebuie să le știi la început.
01 06
Dacă ești femeie și te gândești să îți deschizi propriul business sau te întrebi cum poți să îl dezvolți pe cel pe care l-ai fondat deja, am pregătit o listă cu câteva oportunități și resurse pentru tine, precum și o listă de comunități cu care să te conectezi și cu fondurile de investiții existente pentru antreprenoare și afacerile lor.
20 10
De unde începi când vrei să îți deschizi propria afacere? Primul pas este completarea unui business canvas. Află de mai jos ce pași trebuie să parcurgi!
05 04
În ultimii ani, dar mai ales începând cu 2020, pe fondul măsurilor de distanțare socială, tot mai mulți antreprenori au luat în calcul sau chiar au început să folosească semnătura electronică. Lucian Daia, CTO Zitec, ne-a răspuns la cele mai importante întrebări despre acest subiect. Vezi mai jos detalii despre cum adopți o astfel de semnătură, ce opțuni există pe piață și la ce să fii atent.
10 02
Dacă te gândești că un credit bancar ar putea fi o variantă de finanțare pentru afacerea ta, e important să analizezi întâi ce presupune un astfel de instrument de finanțare pe termen scurt și lung, dar și ce nevoi concrete ai vrea să finanțezi prin intermediul lui.
16 11
Dacă îți deschizi o afacere sau dacă vrei să dezvolți activitatea companiei, e nevoie să acorzi atenție investiției pe care o presupune acest lucru: de la opțiuni până la costuri de acoperit în viitor, adiacente investiției.
04 09
Ai primit actele companiei, te-ai apucat de treabă și vrei să te concentrezi pe creștere. Înainte de orice, e bine să te asiguri că din punct de vedere administrativ ești pregătit și ai toate actele aduse la zi (obligatoriu în cazul unui control). Mai jos găsești lista celor esențiale.
06 08
Te-ai decis că vrei propria afacere, dar nu ai încă o idee care ți se pare potrivită. Ca să o identifici, e nevoie de documentare și învățare. Important este să îți creezi un obicei din a explora tendințe sau modificări în comportamentul oamenilor și produsele pe care le folosesc.
18 08
Dacă afacerea ta intră în afaceri cu parteneri noi, pe piețe noi sau derulează operațiuni cu valori mai mari, trebuie să te asiguri că alegi un instrument bancar potrivit tranzacției efectuate. Poți apela în situații de acest tip la acreditive: un instrument de plată sigur care te protejează contra riscurilor comerciale internaționale și prin care te asiguri că partenerul comercial își respectă obligațiile.