Marketing și Vânzări

Cum îți ajuți clienții pe drumul de la intenție la acțiune, cum reușești să fii prezent în locurile lor familiare, cum vinzi și stabilești o relație cu aceștia. Învață despre toate de la specialiști în domeniu.

Cele mai recente
Vezi doar video ( 18 )
  • Cum incluzi ChatGPT în strategia ta de business: 5 exemple practice pentru startupuri

    Cum incluzi ChatGPT în strategia ta de business: 5 exemple practice pentru startupuri

    În activitatea de antreprenor, generative AI îți poate fi de real ajutor în activități precum cercetarea de piață, generarea unui plan de marketing, stabilirea de KPI și obiective specifice care să te ajute să-i atingi, dar și în crearea de conținut digital și în activități de project management. Pentru a obține cele mai bune rezultate din colaborarea cu platformele bazate pe generative AI cum ar fi, spre exemplu, ChatGPT, trebuie însă să știi să vorbești pe limba lor (adică să faci prompt writing). Află din acest articol ce este ChatGPT, cu ce te poate ajuta în mod concret în activitatea de antreprenor și care sunt regulile de bază atunci când faci prompt writing, astfel încât să obții cele mai bune rezultate.

  • 11 strategii de marketing perfecte pentru afaceri mici (infografic)

    11 strategii de marketing perfecte pentru afaceri mici (infografic)

    Afacerile mici au provocări specifice, legate de restricții de buget și resurse limitate. Dar asta nu înseamnă că nu există abordări strategice de marketing care îți pot pune în valoare ideile ingenioase de promovare. Descoperă mai jos o listă cu 11 strategii de marketing online și offline, gândite special pentru afaceri mici!

  • 15 idei de postări pe social media care îți vor crește notorietatea brandului

    15 idei de postări pe social media care îți vor crește notorietatea brandului

    Îți amintești când te-ai logat ultima dată pe rețelele de socializare fără să îți apară, aproape instantaneu, reclame la diferite produse și servicii? Dacă nu, înseamnă că și tu ești de acord că în prezent mediul online este saturat de conținut promoțional, iar utilizatorii se simt adesea copleșiți de avalanșa de reclame și postări care promovează direct produse/servicii.

  • Ce este un landing page și de ce ai nevoie de cât mai multe, pentru afacerea ta

    Ce este un landing page și de ce ai nevoie de cât mai multe, pentru afacerea ta

    Conceptul de „landing page” este unul extrem de important în orice strategie de marketing. Dacă vrei să afli ce este un landing page, de ce ai nevoie de așa ceva și cum îl poți integra și tu în mod eficient în promovarea afacerii tale, citește articolul de mai jos.

  • Totul despre pâlnia de conversie online: etape, strategii și conținut care vinde

    Totul despre pâlnia de conversie online: etape, strategii și conținut care vinde

    Fiecare afacere online are propriile strategii de marketing, dar toate trebuie să aibă o pâlnie de conversie/vânzări. Acest concept fundamental este cheia înțelegerii conținutului și strategiilor care îi motivează pe consumatori să îți devină clienți, de-a lungul călătoriei lor digitale de cumpărare.

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail