Cum îți ajuți clienții pe drumul de la intenție la acțiune, cum reușești să fii prezent în locurile lor familiare, cum vinzi și stabilești o relație cu aceștia. Învață despre toate de la specialiști în domeniu.
În prezent, mai mult decât oricând, succesul unei afaceri este influențat într-o mare măsură de mediul online, deoarece acolo se află publicul-țintă. Pentru că, indiferent de domeniu, competiția este una acerbă, tu, ca antreprenor, trebuie să te asiguri că ești cu un pas în fața competitorilor tăi pentru a dezvolta o afacere de succes. Descoperă ce este performance marketing și cum te poate ajuta.
Dacă ai deja un business sau plănuiești să îți lansezi unul, vei avea nevoie cu siguranță și de o strategie de marketing. Pentru aceasta, ar trebui să iei în calcul mai multe lucruri. În continuare vei afla ce roluri are o strategie de marketing, ce avantaje și obiective, ce trebuie să conțină o strategie de marketing, de câte tipuri este, cum să o implementezi, cum atragi audiența relevantă precum și câteva sfaturi generale pentru o strategie de marketing de succes.
Dezvoltarea unei afaceri este un proces care presupune multă muncă, decizii corecte luate în timp util și identificarea oportunităților potrivite specificului industriei tale. O astfel de oportunitate este reprezentată de platformele online de comerț, denumite și marketplace-uri. Află ce este un marketplace, care sunt avantajele și dezavantajele sale, dar și câteva strategii de dezvoltare pe care le poți folosi atunci când ești prezent pe o astfel de platformă.
Focus grupurile sunt folosite pentru analiza aprofundată a nevoilor, care completează datele concrete rezultate din activități cu testimoniale mai complexe. Cu ajutorul lor, vei putea evalua rezultate și aduna insight-uri care reflectă experiențele și nevoile specifice ale participanților la intervențiile creative.
Care sunt aspectele la care trebuie să fii atent atunci când lansezi o afacere în e-commerce?