Marketing și Vânzări

Cum îți ajuți clienții pe drumul de la intenție la acțiune, cum reușești să fii prezent în locurile lor familiare, cum vinzi și stabilești o relație cu aceștia. Învață despre toate de la specialiști în domeniu.

Cele mai recente
Vezi doar video ( 18 )
  • Totul despre UX/UI design: ce este și ce importanță are pentru atragerea și păstrarea clienților

    Totul despre UX/UI design: ce este și ce importanță are pentru atragerea și păstrarea clienților

    Pentru o afacere online, a ține pasul cu tehnologia și cu schimbarea comportamentului consumatorilor este o prioritate constantă. Un magazin online de succes este acela care reușește să mențină un echilibrul între a oferi experiențe memorabile și a fi relevant pentru cei care cumpără online. Modul în care brandurile reușesc să construiască experiențe holistice depinde de gradul de cunoaștere a nevoilor utilizatorilor și de empatia dovedită în tot ceea ce privește interacțiunea cu consumatorul.

  • Ask Me Anything: Tot ce trebuie să știi despre Google Analytics 4 | Înregistrare

    Ask Me Anything: Tot ce trebuie să știi despre Google Analytics 4 | Înregistrare

    Pe 5 aprilie, i-am avut alături de noi pe Dragoș Smeu și Răzvan Cojan la Ask Me Anything, într-o discuție despre Google Analytics 4 – cum să te pregătești de tranziție și ce presupune acest proces. Dacă ai ratat discuția, poți urmări înregistrarea acesteia mai jos!

  • Totul despre branding: ce este și cum îți poate ajuta afacerea

    Totul despre branding: ce este și cum îți poate ajuta afacerea

    Pentru ca afacerea ta să aibă succes este necesar să îți dezvolți o identitate de brand puternică. Brandingul presupune crearea unei imagini coerente și distinctive pentru compania ta, care să transmită mesajele și valorile cheie către publicul-țintă. Astfel vei reuși să creezi o identitate puternică și vei dezvolta o relație de încredere cu publicul tău.

  • Ce este un produs minim viabil (MVP)

    Ce este un produs minim viabil (MVP)

    Dacă ai un business în fază de dezvoltare și îți dorești să testezi piața și să validezi o idee de afacere, lansarea unui produs minim viabil MVP poate fi o soluție potrivită în acest sens. Cu ajutorul unui MVP, experimentezi piața și descoperi dacă ideea ta este una profitabilă sau nu, fără să investești prea mult timp sau un buget prea mare în acest proces.

  • 10 termeni esențiali folosiți în Design Thinking

    10 termeni esențiali folosiți în Design Thinking

    De unde începi când vrei să construiești un produs sau un serviciu care să rezolve o problemă importantă pentru clienții tăi? Procesul de Design Thinking îți va fi de ajutor în acest punct. Dacă vrei să afli mai multe despre ce presupune, iată 10 noțiuni esențiale pe care trebuie să le știi la început.

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail