Cum îți ajuți clienții pe drumul de la intenție la acțiune, cum reușești să fii prezent în locurile lor familiare, cum vinzi și stabilești o relație cu aceștia. Învață despre toate de la specialiști în domeniu.
10 idei la îndemână ca să începi sau să accelerezi eforturile de marketing când ești antreprenor - atât la nivel de strategie, cât și de execuție. Studii de caz, bune practici, recomandări de tools și Q&A. Cu Dan Toma, Digital Marketing Director Zitec și Aneta Pleșa, Agency Partner Manager Google România.
Ca să vinzi mai mult online; dacă aveai deja un magazin online înainte de pandemie, sau dacă acum ai migrat către E-Commerce. Cu Adina Nichitean, Head of E-Commerce Zitec și Mădălina Pangrate, Agency Partner Manager Google România.
Descoperă cât de bine cunoști jargonul de business și află ceva nou despre fiecare termen. De la KPI la EBIT, promitem că și dacă știi deja ce înseamnă, tot vei învăța câte ceva nou.
Dacă ai o idee de afacere nouă sau o nouă verticală de business, o documentare temeinică te va ajuta să explorezi potențialul pieței pe care o adresezi, să estimezi competiția și să îți poți evalua obiectiv diferențiatorii.
Valoarea primelor vânzări poate fi privită din mai multe perspective: pe lângă veniturile aduse, pot fi o oportunitate de a primi feedback relevant: atât despre comportamentul clienților tăi, cât și în privința beneficiilor pe care le aduce produsul sau serviciul. iată ce trebuie să știi despre vânzări: