Află cum aduce comunicarea plus-valoare în activitatea unei companii și ce instrumente poți să folosești ca să dai mai departe mesaje clare și relevante.
10 idei la îndemână ca să începi sau să accelerezi eforturile de marketing când ești antreprenor - atât la nivel de strategie, cât și de execuție. Studii de caz, bune practici, recomandări de tools și Q&A. Cu Dan Toma, Digital Marketing Director Zitec și Aneta Pleșa, Agency Partner Manager Google România.
Descoperă cât de bine cunoști jargonul de business și află ceva nou despre fiecare termen. De la KPI la EBIT, promitem că și dacă știi deja ce înseamnă, tot vei învăța câte ceva nou.
Un pitch deck poate să îți fie util în mai multe situații - fie că ești antreprenor și vrei să atragi investiții, parteneri sau noi membri în echipă, fie că ești un project manager care pornește un nou proiect pentru care are nevoie de resurse și aprobare.
Propunerea de valoare descrie valoarea pe care o aduci clienților tăi, într-un mod concis, relevant și simplu. Folosește template-ul disponibil!
Webinarul de pe 17 octombrie a fost dedicat importanței unui pitch corect și a tehnicilor prin care poți să îți prezinți eficient afacerea.