Cum cultivi în tine și în alții un mindset sănătos legat de muncă și cum te folosești corect de propriul potențial. În această secțiune afli cum să devii mai bun la nivel personal și în business.
Când vine vorba de motivație, ai observat probabil că unele persoane găsesc mai ușor energia de care au nevoie ca să facă lucuri, însă fiecare dintre noi funționăm diferit. Află mai multe despre toți factorii implicați atunci când vine vorba de motivație.
Pentru un antreprenor la început de drum, administrarea unui business poate veni cu o serie de provocări care pot fi depășite cu ușurință atunci când ia deciziile corecte. Ca să iei cele mai bune decizii, ajută să cunoști în detaliu situația companiei și să ai o imagine clară asupra structurii organizatorice a acesteia. Astfel, îți va fi mult mai ușor să delegi sarcini și să implementezi un plan strategic pentru dezvoltare. De ce? Pentru că vei vedea exact care sunt resursele echipei, vei avea claritate asupra rolurilor și îți va fi mai ușor să estimezi resurse suplimentare dacă îți propui să crești business-ul. Descoperă mai jos ce este organigrama și cum te poate ajuta să gestionezi mai bine activitățile organizaționale și angajații.
MIndfulness este un concept direct legat de engagement - generează emoții pozitive și fericire la locul de muncă. Poate amplifica capacitatea de a te concentra și, prin urmare, te ajută să intri starea de flux.
Modelul PERMA reprezintă cele cinci elemente de bază ale fericirii și bunăstării (wellbeing-ului) și este un acronimul pentru Emoții pozitive, Angajament, Relații, Sens și Realizări.
Așa cum spunea Dr. Seligman, care a dezvoltat modelul PERMA, "Când te concentrezi pe a face lucrurile care ne plac cu adevărat și la care ții, poti începe să te dedici complet momentului prezent și să intri în starea de numită "flow"" (Seligman, 2011 - Articolul "Sănătate, stres, bunăstare și afectivitate pozitivă", pagina 12).