Interviuri și opinii

Cum gestionezi eșecul, dar și succesul. Cum scalezi, cum păstrezi oamenii buni în echipă, cine îți poate fi mentor. Învață din experiențele celor mai de succes antreprenori români.

Articole recomandate
Descoperă mai multe articole din categorie
Selectează doar video ( 70 )
  • Puterea comunității în business

    Puterea comunității în business

    Crearea unei comunități cere implicare și alegeri strategice, dar și o motivație puternică drept punct de pornire și obiective pe termen lung. Ce înseamnă o comunitate de business? Care sunt principiile după care să te ghidezi când o construiești? Și, mai ales, răspunde ea unei nevoi reale a membrilor? Răspundem la aceste întrebări alături de 3 organizații cu ADN comunitar – We For Real, Kofi Ti și Magazin Zero Waste.

  • Paul J.R. Renaud: Networkingul nu e despre a vinde ceva, ci despre a-l cunoaște pe celălalt

    Paul J.R. Renaud: Networkingul nu e despre a vinde ceva, ci despre a-l cunoaște pe celălalt

    Ideile bune de afaceri capătă cel mai bine vizibilitate prin răspândirea lor într-o rețea de contacte - care trebuie creată și mereu întreținută. Iar liderii de succes trebuie să-și cultive abilitățile de networking. Am vorbit despre toate acestea cu Paul J. R. Renaud, coach cu vastă experiență în lucrul cu multinaționale din România pe teme de marketing, vânzări sau leadership.

  • Fred Fous: „Este foarte greu să fii un investitor bun, dacă nu ai trecut prin experiența de a construi un startup”

    Fred Fous: „Este foarte greu să fii un investitor bun, dacă nu ai trecut prin experiența de a construi un startup”

    PurposeTech este singurul fond de investiții din Europa Centrală și de Est pentru startupuri very early-stage și pre-seed, axate pe impact: sănătate, educație, sustenabilitate. Am stat de vorbă cu Fred Fous (Fondator & General Partner PurposeTech) despre ce caută la fondatorii în care investește, despre wellbeing-ul antreprenorial și de ce investițiile de capital de risc nu sunt soluția pentru orice startup.

  • 9 bune practici pentru afacerile care vor să facă influencer marketing

    9 bune practici pentru afacerile care vor să facă influencer marketing

    Influencer marketingul este o tehnică de marketing digital care ajută brandurile să se conecteze cu publicul lor țintă. Pentru a avea o colaborare cât mai fructuoasă cu un creator de conținut, trebuie să ai în vedere o serie de bune practici, despre care am vorbit cu Cristian China-Birta, Managing Partner Kooperativa 2.0.

  • Peer Stoop: „În România, oamenii sunt foarte creativi, inclusiv cu ideile lor de afaceri”

    Peer Stoop: „În România, oamenii sunt foarte creativi, inclusiv cu ideile lor de afaceri”

    În pregătirea unui workshop despre leadership prin dialog, la Impact Hub Bucharest, Peer Stoop, expert în leadership, team building și comunicare interculturală ne-a vorbit despre de ce trebuie să asculți pentru a înțelege, nu pentru a răspunde, și despre cum vede el ecosistemul de business local.

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail