O inițiativă Startarium – cea mai complexă platformă online pentru antreprenori la început de drum – PitchDay a ajuns deja la cea de-a patra ediție. În fiecare toamnă, cele mai promițătoare startup-uri și întregul ecosistem antreprenorial local se reunesc pentru o experiență intensă: oportunități de învățare, finanțare și conectare pentru antreprenori, construite în jurul celei mai mari competiții pentru startup-uri din România.
Cu toții avem ceva valoros de câștigat la PitchDay, fie în competiția anuală cu premii de 120.000 de euro, fie în finala-eveniment care aduce împreună pentru o zi: investitori, consultanți de business, antreprenori aspiranți și cele mai promițătoare startup-uri locale.
De la lansarea în 2016, Startarium PitchDay a însemnat: Peste 500 de startup-uri în competiție, 315 afaceri sprijinite, 37 startup-uri câștigătoare și premii totale de 450.000 euro, plus peste 3.000 de participanți mai inspirați.
Ca și platforma educațională Startarium, competiția PitchDay este construită pentru ecosistemul antreprenorial larg și comunitatea de peste 35.000 de utilizatori ai platformei: antreprenori existenți sau în curs de devenire. Încurajăm diversitatea, feedback-ul variat, învățarea și conectarea între participanți și juriu. Competiția oferă instrumente de învățarea accelerată, validare și în final de finanțare pentru cel mai bun pitch susținut pe scenă, în fața audienței și a unui juriu impresionant.
Pe podium au urcat deja: Kinderpedia, Medicai, DigiTail, XVision, Jobful, Octavic, iTUX, Stația de joacă, LifeBox, NALU, IndexAR, Clinica Pediatrică Anastasia, Re.Flex și Tracia.
O competiție ca un maraton, care oferă celor mai bune startup-uri posibilitatea de a-și prezenta afacerea în fața unui juriu format din antreprenori de succes, experți în business și investitori. Cea de-a treia ediție a adus împreună 50 de startup-uri în semifinala competiției, dintre care doar 10 au urcat pe scenă în marea finală.
O competiție ca un maraton, care oferă celor mai bune startup-uri posibilitatea de a-și prezenta afacerea în fața unui juriu format din antreprenori de succes, experți în business și investitori. Cea de-a doua ediție a adus împreună 70 de startup-uri în semifinala competiției, dintre care doar 10 au urcat pe scenă în marea finală.
Misiunea Startarium este aceea de a susține startup-urile cu potențial, de a sprijini antreprenorii din România în drumul lor spre succes. Startarium Pitch Day este una dintre cele mai importante competiții dedicată antreprenorilor. Prima ediție a adus împreună 78 de startup-uri care au avut ocazia unică de a-și prezenta afacerea și de a convinge juriul de valoarea startupului lor.