Cum construiești scopul comun al companiei

Scopul comun unește echipa, aduce eficiență, energie pozitivă, focus și resposabilitate. Este esențial pentru colaborare, inovație și rezultate. Cum aduci oamenii în jurul aceluiași scop, pentru a construi împreună lucruri care durează, afli de la Viorel Panaite, fondator Human Invest.

Crearea unui scop comun și utilizarea lui în viața de zi cu zi este poate prima misiune a unui antreprenor când vrea să treacă cu compania de la faza de startup la nivelul următor. După 3 - 5 ani, perioada în care creșterea își are originea în vânzări și în piață, pentru a susține evoluția firmei, pe lângă eforturile orientate către piață se adaugă și cele de consolidare internă, de creștere a eficienței operaționale și a colaborării interne, iar scopul comun este critic pentru ca aceste lucruri să devină realitate.

Scopul comun îi unește pe angajați, aduce eficiență, energie pozitivă, focus și resposabilitate. El este esențial pentru colaborare, inovație și rezultate. Fără un scop comun …

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail