Unele dintre cele mai de succes startupuri au fost finanțate prin strângere de fonduri. Care sunt, însă, ingredientele unei campanii de crowdfunding de succes și cum poate startup-ul tău să se numere printre ele? Descoperă detaliile în articolul de mai jos.
Crowdfunding-ul este o oportunitate nu doar de a strânge fonduri pentru afacerea ta, ci și de a-ți testa ideea și de a-ți recalibra viziunea. Este o soluție excelentă pentru oricine are o idee clară de business sau produs și nu-i lipsesc decât fondurile inițiale sau feedback din piață. Dacă te regăsești în această descriere, transformă-ți visul în realitate cu sprijinul comunității!
► Click aici pentru a iniția o campanie de crowdfunding pentru afacerea ta
Până la jumătatea lui 2017, 15 campanii s-au finanțat cu peste 100.000 de euro. Inspiră-te din poveștile lor și construiește-ți și tu o campanie de succes.
”Prin intermediul acestei experiențe am putut anticipa ce se poate întampla în lansarea oficială.” își motivează Andreea - creatoarea Ento, derularea campaniei de crowdfunding. Timp de 30 de zile a testat noua colecție, a cercetat piața, s-a promovat și a semnat noi colaborări. Descoperă întreaga poveste aici.
”Ideile au nevoie să fie validate și susținute înainte de a te aventura în startul oficial al unui business” motivează Alina lansarea campaniei de crowdfunding pe Startarium. Fiind un produs inovator, riscurile nu au fost deloc de neglijat. Cum a ajuns Make-up Chevalet de la idee la produs, află din articol.
“Am înțeles faptul că un business este uman” povestește Sandra, care, la sfârșitul anului trecut, a încercat pentru prima dată să-și finanțeze și testeze ideea prin crowdfunding. Campania Zuriell lansată de Sandra pe Startarium nu doar că a fost finanțată cu succes ci și-a depășit și targetul cu peste 400%! Cum a reușit să facă asta? Click aici pentru detalii.
”Am învățat că nu trebuie să mai păstrăm prea mult ideile pe hârtie sau în minte, ci să le dăm viață cât mai repede.” spune Răzvan, creatorul Lemnia. Zis și făcut! Odată ce i-a venit ideea, a realizat împreună cu tatăl lui un prototip și a pornit spre validarea ideii printr-o campanie de crowdfunding. Care au fost elementele de succes în cazul lui, găsești în acest articol.
Docav.ro, primul asistent juridic online pentru antreprenori, a încheiat recent o campanie care și-a depășit targetul de 5.000 de euro și a adunat 120 de susținători.
La fel și una dintre cele mai îndrăznețe campanii de crowdfunding din România, Mater - biblioteca de materiale, ce și-a propus să strângă 15000 euro necesari pentru dezvoltarea unei colecții extinse și constant reînnoite de mostre de materiale - dedicată profesioniștilor care lucrează cu materiale și nu numai: arhitecți, designeri de interior, designeri de produs, vestimentari și de bijuterii, ilustratori, artiști plastici. În final, 211 persoane au crezut în viziunea bibliotecii Mater și au ajutat-o să ajungă la suma de 18722 euro.
► Click aici pentru a iniția o campanie de crowdfunding pentru afacerea ta
După ce ne-ai trimis propunerea ta, vom discuta prin email, telefon sau față în față pentru a ajunge la forma sa optimă. Când toate condițiile sunt îndeplinite și campania ta respectă termenii Startarium, suntem gata să pornim! Echipa noastra îți este alături; scrie-ne oricând pe contact@startarium.ro!