Ellie Cachette – Tehnici smart pentru un business sustenabil
30.01.2017
Urmărește discursul lui Ellie Cachette, investitor, dezvoltator de software-uri și cofondator al mai multor startupuri de succes, ținut pe scena PitchDay 2016.
„Urmând modelul Uber, ieși din casă, începe să-ți vinzi prototipul și vorbește cu potențialii clienți.”
Cea mai complexă platformă pentru antreprenori la început de drum. Din 2016, Startarium oferă acces la toate resursele necesare pentru a lansa și a crește o afacere de succes. Platforma este construită pe 4 piloni, meniți să ofere sprijin pe cele 4 verticalele ale creșterii antreprenoriale – know how, instrumente, o rețea de oameni și organizații la care poți apela și oportunități active de finanțare și dezvoltare.
La început de pandemie, Raluca Hăulică a făcut pasul către antreprenoriat, alegându-și segmentul de „affordable luxury” din industria de încălțăminte. Astăzi, brandul ei, Alura, a ajuns la o cifră de afaceri de 600.000 de euro și este în proces de internaționalizare. Îți facem cunoștință cu filosofia de business a unui antreprenor din Generația Z.
Exercițiu de sintetizare a tot ce are mai bun businessul tău, dar și de public speaking, pitchingul contează, în competitiția „Românii sunt antreprenori”, aproape la fel de mult ca impactul pe care-l creează în societate businessul tău. Practic, pitchingul e momentul tău de spotlight. Așa că în acest episod vorbim despre cum să-l trăiești la maximum!
Noutăți din business, Știri despre investiții, Evenimente de business, Investiții, Pitching
Au mai rămas doar două săptămâni în care antreprenorii se pot înscrie în competiția „Românii sunt antreprenori”, care are loc pe 15 mai 2025, la Radisson Blu Hotel (București). În joc sunt premii în bani (în valoare totală de 50.000 de euro) și nu numai.
Noutăți din business, Green Startups, Idei & modele de business
O aplicație care traduce kilowați și clase energetice în costuri reale pentru utilizatori și le oferă sugestii ca să-și micșoreze consumul de energie, Renergia este un exemplu de succes de transfer tehnologic din mediul universitar către domeniul de business. Pornit ca un serviciu B2C, startupul urmărește în prezent să treacă spre un model în care costurile sunt acoperite de businessuri partenere și dezvoltă în plus soluții B2B pentru a susține consumatorii și businessurile în procesul de tranziție energetică.
PiciordePlay este un spațiu virtual născut în pandemie, din dorința de a elimina distanța dintre spectatori și scenele ce găzduiesc spectacole românești. După ce a adus teatrul în casele a mii de românii, echipa și-a extins focusul și și-a asumat misiunea de a oferi acces grupurilor vulnerabile la producțiile locale, dar și de a cultiva gustul cât mai multor categorii de oameni pentru teatru. Alexandru Aramă, fondatorul platformei, ne-a povestit despre puterea transformatoare a teatrului și despre ce înseamnă să treci granița de la organizație cu scop comercial la organizație de impact.
Cu o cifră de afaceri care se dublează de la an la an încă din momentul în care a fost lansat pe piață, în 2022, brandul de „bunătăți” plant-based, fabricate din ingrediente naturale Unison oferă ceva mai mult decât un portofoliu de produse – aduce în fața clienților o filosofie de viață sănătoasă, în jurul căreia s-a construit o comunitate solidă. Tudor Iacob, co-fondator Unison, ne-a povestit despre cum schimbările de perspectivă îți pot crește potențialul de scalabilitate și despre cum să transformi provocările în oportunități de business.