Intro | Ce vei învăța în acest modul

Ai o idee sau un produs deja lansat, dar care nu mai adresează nevoi actuale. E timpul să vorbești cu posibilii utilizatori, să vezi ce probleme au și cum le poți răspunde mai bine prin ceea ce oferi. Descoperă pașii!

După ce vei parcurge acest capitol vei ști să: 

  • Folosești metodele potrivite pentru testarea soluției tale  
  • Să identifici corect probleme și nevoi din piață  
  • Pui întrebările și să folosești instrumentele corecte ca să îți înțelegi viitorii clienți  
  • Validezi soluția pe care ai gândit-o  

Iată despre ce subiecte vei învăța aplicat în articolele din acest capitol/modul: 

#Metodologii de dezvoltare de produs (product development) 

Ce metode de lucru poți folosi ca să îți testezi ideea, cum diferă ele și ce poți face ca să le folosești la întregul lor potențial de inovare - atât când ești la început de drum, cât și pe parcurs, ca să dezvolți alte idei și servicii.  

#Product-market fit 

De ce e important să dezvolți un produs care acoperă nevoie concrete, care sunt semnele că e dorit de piață și ce presupune, de fapt, un MVP – minimum viable product.  

#Identificare problemei și întrebările corecte  

Cum identifici o problemă și cum pui întrebările corecte posibililor tăi clienți, pentru a le înțelege corect nevoile și comportamentele. 

#Validarea produsului tău 

Cum îți dai seama că ai ajuns la o soluție concretă care vine în ajutorul clienților așa cum au ei nevoie: tehnici, tips&tricks și aspecte cărora să le acorzi o atenție sporită.  

#Propunerea de valoare – ghid și instrument interactiv 

Cum formulezi clar, concis și simplu ce beneficii și diferențiatori are produsul tău față de celelalte similare din piață: pași, întrebări de ajutor și exemple.  

#Studii de caz 

Ce poți să înveți din experiențele altor antreprenori români și parcursul lor de a ajunge la product-market fit.  

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail