Consultanță pe Startarium

Răspunsurile specialiștilor la cele mai presante întrebări ale antreprenorilor – descoperă soluții, învață din studii de caz locale și transmite-ne propriile întrebări.

Găsește aliați

Consultanță

Răspunsurile specialiștilor la cele mai presante întrebări ale antreprenorilor – descoperă soluții, învață din studii de caz locale și transmite-ne propriile întrebări.

Consultanța e pentru tine dacă

  • Ai o întrebare concretă și foarte aplicată
  • Ai nevoie de expertiză pe care nu o ai în echipă
  • Ești blocat și ai nevoie de intervenția unui specialist
  • Cauți o perspectivă obiectivă și neimplicată emoțional

Verifică dacă îți găsești întrebarea aici

  • A: E bine să-ți găsești oameni care sunt apropiați de tine, prieteni care vând echipamente, de exemplu, care să îți dea niște informații...

    A:

    E bine să-ți găsești oameni care sunt apropiați de tine, prieteni care vând echipamente, de exemplu, care să îți dea niște informații despre problemele pe care le au de rezolvat.   

    O alta opțiune ar fi să organizezi focus grupuri cu oameni din fabrici (6 –12 persoane) care îți pot spune problemele lor. Altă variantă este să faci un chestionar sau interviu pe care să-l distribui mai departe.

    În ambele situații, scopul este acela de a colecta cât mai multe informații și de a vedea care este problema comună - adică insightul. Acestea pot fi prezentate apoi într-un video foarte scurt, de exemplu, care să conțină povestea problemei și care este soluția pe care o propuneți de la A la Z. 

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    Product-market fit: Metode, instrumente de testare și validare și studii de caz
    ÎNVAȚĂ STRUCTURAT ÎN CURSURI GHIDATE
    Product - market fit Cum îți construiești și validezi soluția
    CONSULTANȚI CARE POT LUCRA CU TINE PE SUBIECT
    Tudor Juravlea | Design Thinking Society, Co-Fondator
  • A: Ai nevoie în primul rând să afli de ce te aleg pe tine clienții tăi existenți.

    A:

    În general, produsele de nișă/artizanale sunt mai calitative, mai pretențioase, dar și mai scumpe decât opțiunile tradiționale din comerț pe linia respectivă de produs. În acest caz, provocarea e să ajungi la oamenii care ar putea și ar vrea să cumpere produsele tale.  

    Pentru asta însă, ai nevoie în primul rând să afli de ce te aleg pe tine clienții tăi existenți.  Dacă ai deja o clientelă stabilă, extinsă, poți folosi relația cu aceștia pentru a afla despre avantajele competitive ale produsului tău, dar și pentru a înțelege cum arată profilul cumpărătorului, ca apoi să poți calibra eventualele acțiuni de marketing exact spre nișa voastră. 

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    5 principii de marketing pentru antreprenori
    ÎNVAȚĂ STRUCTURAT ÎN CURSURI GHIDATE
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
  • A: O tehnică de vânzare este aceea de a prezenta produsul că fiind limitat, creat pentru un grup țintă foarte specific, poate chiar...

    A:

    O tehnică de vânzare este aceea de a prezenta produsul că fiind limitat, creat pentru un grup țintă foarte specific, poate chiar exclusivist. Această metoda poate atrage atenția clienților care își vor dori să fie printre puținii cumpărători ai produsului.

Studii de caz. Extrapolează pe propria afacere

Nu îți găsești întrebarea aici?
Trimite-ne un email!

Pune o întrebare

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail