Consultanță pe Startarium

Răspunsurile specialiștilor la cele mai presante întrebări ale antreprenorilor – descoperă soluții, învață din studii de caz locale și transmite-ne propriile întrebări.

Găsește aliați

Consultanță

Răspunsurile specialiștilor la cele mai presante întrebări ale antreprenorilor – descoperă soluții, învață din studii de caz locale și transmite-ne propriile întrebări.

Consultanța e pentru tine dacă

  • Ai o întrebare concretă și foarte aplicată
  • Ai nevoie de expertiză pe care nu o ai în echipă
  • Ești blocat și ai nevoie de intervenția unui specialist
  • Cauți o perspectivă obiectivă și neimplicată emoțional

Verifică dacă îți găsești întrebarea aici

  • A: Având în vedere că vorbim de un business de nișă, iar clientul tipic va fi extrem de diferit de clienții mainstream, este nevoie...

    A:

    Având în vedere că vorbim de un business de nișă, iar clientul tipic va fi extrem de diferit de clienții mainstream, este nevoie în primul rând de definirea profilului potențialului cumpărător.

    Totodată este utilă și testarea produselor oferite, ca să vezi exact care este produsul potrivit, vandabil în această perioadă atipică. Abia apoi va fi utilă o campanie de marketing centrată pe grupul-țintă definit, cu idei originale, nu prin mass-marketing. 

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    5 principii de marketing pentru antreprenori
    4 piloni pentru o strategie reușită de marketing online
    ÎNVAȚĂ STRUCTURAT ÎN CURSURI GHIDATE
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
    CONSULTANȚI CARE POT LUCRA CU TINE PE SUBIECT
    Irina Ianculescu
  • A: Atunci când vrei să crești prețul plătit de un client existent, trebuie să ai grija să crești și calitatea serviciului.

    A:

    Atunci când vrei să crești prețul plătit de un client existent, trebuie să ai grija să crești și calitatea serviciului. O altă variantă este să subliniezi faptul că există alți potențiali clienți care sunt dispuși să plătească mai mult.   

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    Cum stabilești prețul unui produs sau serviciu
    Modele de monetizare. Cum stabilești prețul produsului tău
    ÎNVAȚĂ STRUCTURAT ÎN CURSURI GHIDATE
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
    Cum începi De la cum găsești ideea la planul de afaceri
    CONSULTANȚI CARE POT LUCRA CU TINE PE SUBIECT
    Lucian Gramescu | RGT Cycling, Head of Operations RGT Cycling
  • A: Indiferent dacă vorbim de o afacere socială sau una ”tradițională”, când stabilești prețul produsului/serviciului oferit, trebuie...

    A:

    Indiferent dacă vorbim de o afacere socială sau una ”tradițională”, când stabilești prețul produsului/serviciului oferit, trebuie să pornești de la acoperirea costurilor business-ului. Prețul final trebuie să includă și un minim de marjă de profit, care să te ajute să investești în domenii de multe ori neglijate – vânzările și marketingul. Cu ajutorul lor, business-ul atrage mai mulți clienți și reușește să aibă un impact mai mare asupra nișei vizate.   

    TE-AR PUTEA AJUTA ȘI ACESTE MATERIALE:
    Modele de monetizare. Cum stabilești prețul produsului tău
    ÎNVAȚĂ STRUCTURAT ÎN CURSURI GHIDATE
    Cum începi De la cum găsești ideea la planul de afaceri

Studii de caz. Extrapolează pe propria afacere

Nu îți găsești întrebarea aici?
Trimite-ne un email!

Pune o întrebare

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail