Lucrează solo din 2022, când s-a aruncat cu capul înainte în oceanul freelancingului. E activă în domeniul comunicării & marketingului din 2019, când și-a luat primul job în agenție. Și scrie de când se știe, din copilărie. Adelina crede în comunicarea de brand human-to-human, în meșteșugul scrisului și în puterea poveștilor de a conecta brandurile și oamenii. În prezent, ca LinkedIn ghostwriter și consultant, susține brandurile personale să-și (re)găsească vocea și să aibă o comunicare scrisă coerentă, strategică și cu zvâc. Totodată, ca brand content writer, colaborează cu companii care îndrăznesc să se diferențieze cu cap și suflet în industria lor și să iasă astfel din tiparele comunicării stiff. Fie că e vorba despre postări de LinkedIn, newslettere, articole de blog, interviuri sau alte tipuri de conținut, Adelina aduce umanul, sarea și piperul în comunicare. Cititorii ei confirmă, unul dintre cele mai mișto feedbackuri primite pe LinkedIn fiind acesta: „Într-o mare de texte scrise într-un limbaj standard, postările tale sunt ca o gură de aer de munte”. În online, e recunoscută pentru autenticitate, jucăușenie și... arici. 🦔
Când afacerea ta prinde avânt, nu mai este suficient doar să livrezi produse/servicii bune – ai nevoie să spui poveștile din spatele brandului într-un mod care să inspire și să creeze conexiuni reale. Însă, pe măsură ce agenda de antreprenor se umple cu strategii, parteneriate și decizii de business, scrisul rămâne tot mai des pe ultimul loc. Aici intervine un brand content writer: află mai jos de ce ai nevoie de unul.
Pe Startarium, lucrăm cu specialiști pentru a aduna la un loc răspunsurile la cele mai presante întrebări ale antreprenorilor. Caută propriile provocări printre cele deja adresate, sau întreabă-ne direct și vom căuta un răspuns pentru tine.
Pune o întrebare