Product-market fit: Metode, instrumente de testare și validare și studii de caz

Pe 18 iunie am vorbit despre product-market fit într-un webinar dedicat. Urmărește mai jos înregistrarea și vezi care au fost cele mai importante noțiuni discutate.

Să ai o cerere suficient de mare pentru produsul sau serviciul pe care îl vinzi și clienți extrem de dornici să folosească ceea ce oferi înseamnă că ai atins “Nirvana startupurilor” cunoscută drept product-market fit. Cum ajungi acolo? Am aflat de la Mircea Vădan, Managing Partner la Activize.Tech, într-un webinar Startarium.


Principalul motiv pentru care startup-urile eșuează în 42% de cazuri este acela că nu rezolvă o nevoie reală în piață. La început de drum, partea grea, dar esențială este să te asiguri că soluția pe care tu o propui prin produsul sau serviciul tău rezolvă o problemă relevantă pentru potențialii tăi clienți.

Care e rolul product-market fit

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail