Tipuri de comerț electronic

Dacă ai o afacere în e-commerce, aproape sigur te încadrezi într-una dintre aceste cinci categorii. Fiecare dintre ele are propriul set de avantaje și dezavantaje, iar multe afaceri operează în mai multe categorii în același timp.

Știind în ce cutie se încadrează ideea ta te poate ajuta să te gândești la eventuale scenarii de dezvoltare sau provocări într-un mod mai concret.  

B2C - Business to Consumer  

Întreprinderile care vând către consumatori sunt cunoscute sub denumirea de B2C. Deoarece modelul B2C este cel mai frecvent model de afaceri, acesta cuprinde o gamă largă de opțiuni.  

Orice achiziție pe care o faci în calitate de client la o afacere online - gândește-te la îmbrăcăminte, necesitățile casnice și divertisment - este o tranzacție B2C. O achiziție B2C are un proces decizional mult mai rapid decât o achiziție B2B, în special pentru produsele de valoare mai mică.  

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail