Startarium RE:BUILD - Tot ce trebuie să știi despre noul program Startarium pentru antreprenori

O nouă oportunitate la care să aplici, chiar azi – Startarium RE:BUILD susține 150 de antreprenori și afacerile lor, folosind un mix de 3 formate de intervenție de creștere: consultanță de business, mentorat și resurse pentru startup-uri. O inițiativă 100% privată, gratuită. Aplică azi!

Știam cu toții că o strategie bună de business prevede o marjă și pentru impredictibil; dar cine s-ar fi putut pregăti cu adevărat pentru efectele acestei “lebede negre”? Ca de fiecare dată, însă, mergem înainte – includem în calcul noile variabile și, din nou, construim. Cu același optimism, ancorat de această dată într-o nouă realitate.  

În spiritul nativ Startarium, programul RE:BUILD e gândit cu viziunea unui viitor pe termen lung, însă aplicat pe nevoile imediate ale prezentului cu care te confrunți – ce câștigi în program sunt know-how și resurse care să te susțină pe propriul tău drumul să #buildbackbetter:

  • Acces la peste 40 de specialiști și companii cu resurse de partea ta;
  • Claritate strategică pentru acțiuni viitoare;
  • Suport operațional ca să optimizezi acum, când ai nevoie.

Înscrie-te aici

ÎN ACEST ARTICOL DESCOPERI: 


CONCRET, CE E RE:BUILD

Programul de consultanță

  • RE:INVENTARE - Consultanță strategică | Cum îți regândești radical afacerea; 
  • RE:ORGANIZARE - Consultanță operațională | Cum reorganizezi ceea ce faci; 
  • RE:ALIMENTARE - Consultanță financiară | Cum obții resursele financiare; 
  • 2 sesiuni de consultanță de grup – înainte și la finalul programului; 
  • 1 sesiune de consultanță individuală – privată și aplicată pe nevoile afacerii tale; 
  • 3 sesiuni de consultanță publică – 12 nov | 19 nov | 26 nov | Participă aici, liber 
  • Pentru 100 de afaceri | Aplică aici

Programul de mentorat

  • RE:ANCORARE - Mentorat de business | Cu antreprenori mai experimentați; 
  • 4 întâlniri de mentorat cu antreprenori ce au depășit deja crize și recesiuni; 
  • Pentru 20 de afaceri | Selecția se va face dintre cei acceptați la consultanță.

Resursele subvenționate

O initiațivă Impact Hub și ING, accelerată de Google 

  • RE:ECHIPARE - Pachete de instrumente și servicii esențiale creșterii, subvenționate de Startarium, în valoare totală de peste 100.000 EUR 
  • Aplici separat în ianuarie, independent de programul de consultanță 
  • Pentru 50 de afaceri | Primești primul detaliile dacă te pre-înregistrezi aici 

Înscrie-te aici


E PENTRU TINE DACĂ:    

  • Ai un startup deja operațional, clienți și vânzări; 
  • Afacerea ta era în creștere; a fost deturnată, dar îți dorești să revii acolo; 
  • Modelul afacerii tale nu mai este valid, trebuie să îl regândești radical; 
  • Ai identificat o oportunitate de care trebuie să profiți acum; 
  • Ești motivat să continui, țintind către creștere, nu doar supraviețuire; 
  • Știi că viitorul e incert, dar înțelegi și că asta nu te oprește să acționezi, acum, cu sens;  
  • Ai o echipă, parteneri, furnizori, finanțatori, comunitate - în general o trupă de oameni pentru care contează succesul afacerii tale și care îți sunt alături pe drum.

Înscrie-te aici


CUM SE VA DESFĂȘURA

Programul de consultanță

  • 12, 19, 26 nov | Sesiuni de consultanță deschise publicului. Participă aici
  • 9 - 30 nov | Înscrieri Seria 1 - 50 locuri în program. Aplică aici
  • 2 dec | Afli dacă ai fost selectat sau nu
  • 4 dec | Afli cu ce consultanți vei lucra, după ce îți analizăm nevoile
  • 8 dec | Prima sesiune de grup cu toți cei 50. Salvează în calendar!
  • 10-17 dec | Sesiuni consultanță individuală. Vei alege ziua și ora
  • 11 ian | A 2-a sesiune de consultanță de grup
  • Seria 2 | Detaliile vor fi anunțate în decembrie 2020, pentru încă de 50 locuri

Programul de mentorat

  • 25 ian - 22 mar | Sesiuni individuale de mentorat
  • Seria 2 | Detaliile vor fi anunțate în decembrie 2020

Resursele subvenționate

O initiațivă Impact Hub și ING, accelerată de Google

  • 9 nov | Start pre-înregistrări. Anunță-ne aici că ești interesat  
  • ianuarie | Înscrieri. Vei primi detalii pe e-mail, dacă pre-aplici acum  
  • februarie | Începi să folosești resursele

Înscrie-te aici


DETALII - CONSULTANȚĂ STRATEGICĂ

Ca să poți reconstrui (aproape) de la zero, dacă trebuie

consultanta strategica - startarium rebuild

E pentru tine dacă

Ai o afacere deja, dar vrei să regândești radical ceea ce faci și modelul de business; poate pentru că produsul tău și piața pe care erai nu mai sunt relevante în realitatea curentă și trebuie să găsești un nou loc pentru afacerea ta pentru un nou viitor.

Teme de consultanță pe care vei lucra 

  • Foresight | Vezi în viitor și te pregătești pentru el 
  • Planificare strategică | Scenarii pentru varii realități posibile 
  • Restart și reinventare | Ce faci dacă trebuie să o iei de la capăt 
  • Trenduri și inovații | Care sunt, cum le anticipezi, cum le exploatezi 
  • Reorganizare și planificare | Cum să iei decizii bune în lipsa certitudinilor 
  • Noi modele de business | Cum poți inova și ce modele poți explora 
  • Validare și testare | Ce elimini, ce păstrezi, de ce

Cu specialiștii 

  • Diana Stafie, Foresight Strategist, Future Station    
  • Remus Gogu, Innovation Coach, ING Bank 
  • Tudor Juravlea, Co-fondator, Design Thinking Society   
  • Oana Craioveanu, Managing Partner, Impact Hub Bucharest

În sesiuni de 

  • Informare și educație | Publice. Participă aici, liber
  • Consultanță de grup | O primă sesiune, împreuna cu celelalte startups selectate;    
  • Consultanță individuala | Doar tu, afacerea ta și provocările voastre, alături de un specialist care știe să găsească soluții practice; 
  • Peer-sharing | A doua sesiune de consultanță de grup, la final de program; 
  • Mentorat individual | Cu un antreprenor cu mai multă experiență relevantă pentru tine, inclusiv în criză și recesiune.    

Înscrie-te aici


DETALII - CONSULTANȚĂ OPERAȚIONALĂ

Pentru claritate în practică: ce poți îmbunătăți, acum 

consultanta operationala - startarium rebuild

E pentru tine dacă

Ai construit un business sănătos, încă valid, dar nu poți sta pe loc. Ai nevoie să crești nu doar ca să supraviețuiești, ci ca să ieși din asta și mai puternic, păstrând ceea ce faci deja. Cauți claritate și aliați ca să-ți poți canaliza eforturile către cele mai importante aspecte din business.    

Teme de consultanță pe care vei lucra 

  • Optimizare internă | Oameni, procese, proceduri, cultură antifragilă; 
  • Optimizare externă | Cu ce ieși acum în piață ca să îți revii mai repede; 
  • Echipă | Cum crești intern productivitatea și motivația; 
  • Procese | Cum optimizezi și standardizezi pentru a reduce pierderile; 
  • Profit | Produs, prețuri, canale de distribuție, segmente clienți.

Cu specialiștii 

  • Ovidiu Toader, Business coach & advisor 
  • Vlad Craioveanu, Managing Partner, Impact Hub Bucharest 
  • Lucian Gramescu, Head of Operation and Logistics, RGT Cycling 
  • Mihai Moghior, Managing Partner Europe, GRI 
  • Csibi Magor, Head of Leadership and Organizational Culture Practice, Trend Consult Group

În sesiuni de 

  • Informare și educație | Publice. Participă aici, liber
  • Consultanță de grup | O primă sesiune, împreuna cu celelalte startups selectate;    
  • Consultanță individuala | Doar tu, afacerea ta și provocările voastre, alături de un specialist care știe să găsească soluții practice; 
  • Peer-sharing | A doua sesiune de consultanță de grup, la final de program; 
  • Mentorat individual | Cu un antreprenor cu mai multă experiență relevantă pentru tine, inclusiv în criza și recesiune. 

Înscrie-te aici


DETALII - CONSULTANȚĂ FINANCIARĂ

Să îți crești și stabilizezi afacerea, în cifre 

consultanta financiara - startarium rebuild

E pentru tine dacă 

Ești în căutare de finanțare, mai multă stabilitate și predictibilitate financiară în noile condiții de piață. Vorbim despre managementul costurilor, optimizări fiscale, atragere finanțări - tot ce poți face acum ca să atragi și să controlezi resursele financiare.   

Teme de consultanță pe care vei lucra 

  • Costuri | Cum le identifici și gestionezi 
  • Oportunități de finanțare active acum | Bancare, investiționale, guvernamentale, europene; 
  • Finanțare alternativă / Accesare finanțare nerambursabilă; 
  • Cashflow, bugete, previziuni (forecasting) | Cum planifici cu ceea ce știi; 
  • Optimizări fiscale | Ce poți face acum ca să elimini din presiunea financiară; 
  • Finanțe pentru fondatori nespecializați în finanțe.   

Cu specialiștii 

  • Șerban Vasiliu, Human Capital Financial Expert, The World Bank   
  • Nicoleta Pițur, Micro Network Manager, ING Bank  
  • Adina Tarnovețchi, Coordonator Regional IMM, ING Bank

În sesiuni de 

  • Informare și educație | Publice. Participă aici, liber
  • Consultanță de grup | O primă sesiune, împreuna cu celelalte startups selectate;    
  • Consultanță individuala | Doar tu, afacerea ta și provocările voastre, alături de un specialist care știe să găsească soluții practice; 
  • Peer-sharing | A doua sesiune de consultanță de grup, la final de program; 
  • Mentorat individual | Cu un antreprenor cu mai multă experiență relevantă pentru tine, inclusiv în criza și recesiune. 

Înscrie-te aici


DETALII - PROGRAMUL DE MENTORAT

Pentru o nouă perspectivă, ancorată în realitatea practică.

E pentru tine dacă

Ai nevoie să te sfătuiești cu cineva care a mai trecut printr-o criză, care s-a lovit deja de probleme asemănătoare cu cele ale afacerii tale și e pregătit să-ți povestească felul în care le-a depășit.

20 dintre participanții la sesiunile de consultanță vor continua printr-un program de mentorat, în care au acces la o serie de întâlniri cu antreprenori cu mai multa experiență, inclusiv în perioade de criza și recesiune. Îi poți cunoaște și afla direct de la ei despre cum se vede (sau se construiește) “luminița de la capătul tunelului”.   

În sesiuni de

  • Informare și educație | Cum te ajuta mentoratul să ieși din criză; 
  • Peer-Sharing | Cu celelalte startups selectate, la finalul programului; 
  • Mentorat individual | Sesiuni 1:1, doar tu, afacerea ta și provocările voastre, alături de un antreprenor cu mai multă experiență, inclusiv în perioade de criză și recesiune.

Cu mentorii-antreprenori   

  • Iulian Cîrciumaru, Managing Partner, V7 Capital  
  • Mirela Bucovicean, Fondatoare, Molecule F  
  • Dan Ștefan, Co-fondator Autonom
  • Cosmin Alexandru, Partner, Wanted Transformation  
  • Sergiu Neguț, Co-Fondator, EVP Fintech OS  

Înscrie-te aici


DETALII - PACHETELE SUBVENȚIONATE

Instrumente de business esențiale pentru creșterea afacerii tale, oferite prin programul Startarium RE:BUILD, o inițiativă Impact Hub și ING, accelerată de Google.

resurse subventionate - startarium rebuild

E pentru tine dacă 

Aveai o afacere în creștere, multe oportunități de urmărit, făceai echipă bună cu oamenii și instrumentele de business care îți susțineau dezvoltarea. Deși pandemia ți-a deviat traseul, ești motivat să te înarmezi din nou cu uneltele și resursele necesare: vrei să-ți poți permite să păstrezi instrumentele de care ai nevoie sau să adaugi altele noi care te pot ajuta să revii mai repede la creștere.

  • Ai o afacere locală pe care cu mândrie o numeai “cu potențial” sau “de succes”; 
  • Aveai – și poți să demonstrezi – cifre în creștere în 2019: vânzări, clienți, echipă; 
  • Ai analizat – și poți să împărtășești – cum ai fost afectat și cum îți plănuiești revenirea; 
  • Știi – și poți să demonstrezi – că business-ul pe care îl conduci aduce valoare în economia locală: către clienți, furnizori, parteneri, comunitate;

La ce fel de pachete să te aștepți

Împreună cu o colecție în creștere de furnizori, pregătim pentru tine soluții locale și internaționale, cu valori de piață cuprinse între 1.000 și 10.000 de euro și beneficii totale de peste 100.000 euro. Așteaptă-te la produse și servicii esențiale din zone precum automatizare procese, marketing digital, hosting, gestiune financiară, project & team management. Azi te poți pre-înregistra aici, pentru a primi detaliile complete de aplciare în ianuarie, când se deschid oficial înscrierile.

Înscrie-te aici 


CUM TE ÎNSCRII

Aplici online, simplu, fără dosare, adeverințe și certificate

  • PENTRU CONSULTANȚĂ | Completezi acest formular online până pe 30 noiembrie, ora 11:00 dimineața. Ca să îți putem fi cu adevărat de ajutor, pregătește-te să ne povestești despre afacerea ta și modelul de business, despre tine și echipă, cifre, evoluții și reacții în ultimele luni, planuri de viitor, nevoi și provocări. În cadrul formularului vei putea defini problema pe care ai nevoie de noi și alege tema de consultanță care te ajută.   
  • PENTRU MENTORAT | Programul de mentorat este destinat participanților la sesiunile de consultanță; 20 dintre cei 100 de participanți au posibilitatea să continue să caute soluții la problema lor alături de un antreprenor mai experimentat. Alege și opțiunea “mentorat” atunci când completezi formularul de înscriere la consultanță. 
  • PENTRU RESURSE | Te pre-înregistrezi completând acest formular online. Primești detaliile pe e-mail imediat ce poți aplica, în ianuarie, pentru pachete valorând între 1.000 și 10.000 de euro

Despre selecție

  • CONSULTANȚĂ | Echipele de consultanți alocate pe fiecare dintre cele 3 teme vor stabili cine sunt beneficiarii sesiunilor de consultanță gratuită, pe criterii care țin de relevanță (consultantul poate adresa și găsi soluții pentru problema definită de aplicant) și impact (afacerea este una care aduce valoare clienților, furnizorilor, partenerilor, echipei, comunității). Pe 2 decembrie afli dacă ești unul din cei 50 de participanți în prima serie; 
  • MENTORAT | Dacă ești unul dintre cei 50 de partipanți la seria 1 de consultanță și ai optat și pentru continuarea în sesiunile de mentorat, pe 15 ianuarie afli dacă intri în programul de mentorat. Aceleași criterii de selecție se aplică de către mentori; 
  • RESURSE | Pe 4 februarie afli dacă ești unul din cei 50 de beneficiari ai pachetelor de instrumente de business subvenționate de Startarium și parteneri. 

Important de știut

  • Completarea formularului durează între 10 și 20 de minute, nu este posibilă în mai multe sesiuni și nu ar trebui să ai nevoie de alte informații decât cele pe care le știi deja pe de rost despre afacerea ta. Studiază înainte descrierea temelor de consultanță și a echipelor de profesioniști, ca să poți merge la țintă; 
  • Pentru oricare din elementele programului ai opta, imediat după înscriere primești un email care cuprinde calendarul detaliat și datele pe care ar fi bine sa ți le salvezi deja; 
  • Dacă vei fi printre cei selectați, este posibil ca echipa de consultanți căreia îi ești alocat să îți solicite extra informații, îndeosebi pentru sesiunile de finanțare și management financiar. Nefurnizarea loc în timp util poate atrage anularea sesiunii de consultanță, consultanții neavând suficiente date pentru a-ți putea fi cu adevărat utili. 

Înscrie-te aici  


INTRĂ ÎN COMUNITATEA STARTARIUM

Peste 45.000 de pasionați de antreprenoriat te așteaptă să li te alături

Startarium este cea mai complexă platformă pentru antreprenori la început de drum - locul în care găsești tot ce ai nevoie ca să începi, să crești și să susții o afacere de succes: mentorat de business, platformă proprie de crowdfunding, oportunități de finanțare, templates și instrumente de lucru, +450 cursuri video și articole educaționale.  

Înscrie-te aici

Newsletter

Newsletter-ul Startarium

Bilunar, în newsletterul Startarium găsești oportunități curatoriate și materiale utile antreprenorilor.

Abonează-mă