Startarium RE:BUILD - Tot ce trebuie să știi

Au început înscrierile în ultima etapă! Startarium RE:BUILD susține 150 de antreprenori și afacerile lor, folosind un mix de 3 formate de intervenție de creștere: consultanță de business, mentorat și resurse subvenționate pentru startup-uri. O inițiativă 100% privată, gratuită. Aplică azi!

Știam cu toții că o strategie bună de business prevede o marjă și pentru impredictibil; dar cine s-ar fi putut pregăti cu adevărat pentru efectele acestei “lebede negre”? Ca de fiecare dată, însă, mergem înainte – includem în calcul noile variabile și, din nou, construim. Cu același optimism, ancorat de această dată într-o nouă realitate.

Re:Build este programul de susținere și reconstrucție creat de Startarium – o inițiativă Impact Hub Bucharest și ING. 100% privat, gratuit, pentru antreprenori.

În spiritul nativ Startarium, programul RE:BUILD e gândit cu viziunea unui viitor pe termen lung, însă aplicat pe nevoile imediate ale prezentului cu care te confrunți – ce câștigi sunt know-how și resurse care să te susțină pe propriul tău drumul să #buildbackbetter.

Printr-un mix de 3 formate de intervenție de creștere:

  1. Pachete subvenționate de resurse
  2. Program-fulger de consultanță
  3. Program de mentorat

1. PACHETE SUBVENȚIONATE DE STARTARIUM


O initiațivă Impact Hub și ING. Resurse accelerate de Google

50 de pachete pentru a acoperi costuri esențiale pentru marketing, HR, e-commerce și contabilitate. Pachetele de resurse – accelerate de Google – fac parte din programul Startarium RE:BUILD, o inițiativă Impact Hub Bucharest și ING. În valoare totală de peste 150 000 de euro, beneficiile subvenționate includ:

  • Instrumente și servicii de business esențiale creșterii, în valoare totală de peste 150.000 EUR
  • Pachetele includ subvenții la furnizori precum 2Performant, ContentSpeed, Google, Innoship, Jobful, Keez, Neticle, Mirro, Planable, SmartBill și Zitec
  • Sunt grupate pe 4 tipuri de nevoi: HR, marketing, contabilitate și e-commerce
  • 50 pachete disponibile
  • Poți aplica până pe 15 februarie, ora 11 dimineața
  • Toate detaliile aici

2. PROGRAMUL DE CONSULTANȚĂ

Consultanță de reconstrucție, sau cum să începi anul cu precizie și claritate pentru viitor. 3 sesiuni foarte concentrate și foarte aplicate, ca să definești corect următorii tăi pași ca antreprenor: pentru reorganizarea afacerii tale sau reinventarea ei de la zero.

  • 3 sesiuni concentrate de consultanță strategică, operațională sau financiară
  • 13 experți consultanți în program, experți Future Station, ING Bank, Design Thinking Society, Startarium, Impact Hub Bucharest, Trend Consult, The World Bank, GRI sau RGT Cycling
  • Echipă de consultanți dedicată alături de care vei lucra pe afacerea ta
  • 50 locuri disponibile în Seria 1 - aplicații închise
  • 50 locuri disponibile în Seria 2 - aplicații deschise acum
  • Poți aplica până pe 1 februarie, ora 11 dimineața
  • Toate detaliile aici

3. PROGRAMUL DE MENTORAT

Pentru participanții la programul de consultanță, 10 dintre participanții în fiecare serie pot intra merge mai departe într-un program de mentorat cu antreprenori cu mai multa experiență, inclusiv în perioade de criza și recesiune.

  • 4 întâlniri de mentorat cu un antreprenor cu experiență, match creat după programul de consultanță special pentru tine, pentru a te putea ghida prin provocările afacerii și industriei tale
  • Din comunitatea de mentori Startarium fac parte fondatori V7 Capital, Molecule F, Autonom, Fintech OS etc.
  • 10 locuri disponibile în Seria 1 - aplicații închise
  • 10 locuri disponibile în Seria 2 - aplicații deschise acum
  • Te înscrii automat aplicând la consultanță

CINE ȘI CUM POATE APLICA

Logistic, pachetele subvenționate și programul de consultanță sunt complet independente; nu e nevoie să aplici la consultanță pentru a beneficia de pachete, nici vice-versa.

Te încurajăm, însă, să aplici pentru amândouă! Consultanța îti va oferi claritate și precizie în decizii, în timp ce pachetele îți vor reduce costurile pe resursele esențiale. Poți aplica la ambele, dacă:

  • Compania ta a fost înființată înainte de 1 ianuarie 2020
  • Ai o echipă care te poate ajuta să atingi obiectivele ( angajați, parteneri, investitori etc )
  • Poți demonstra că afacerea ta era în creștere, dar a fost deturnată de pandemie
  • Ești motivat să crești, nu doar să supraviețuiești, indiferent dacă asta înseamna doar să îți reorganizezi afacerea sau să o reinventezi radical

Pentru ambele aplici separat, printr-un formular online, fără alte formalități. Citește cu atenție detaliile despre fiecare înainte să aplici:

Termenele finale pentru înscrieri sunt

  • 1 februarie, ora 11:00 ( pentru consultanță )
  • 15 februarie, ora 11:00 ( pentru pachete )

Important! Pentru pachete, până pe 4 februari, echipa Startarium va evalua toate aplicațiile pe parcurs, pe măsură ce sunt înregistrate; va cere date suplimentare și va face recomandări acolo unde consideră că ar putea ajuta mai multe informații. Cu cât aplici mai devreme, cu atât ai mai multe șanse să ai o aplicație bună.

Succes!

Newsletter

Newsletter-ul Startarium

Bilunar, în newsletterul Startarium găsești oportunități curatoriate și materiale utile antreprenorilor.

Abonează-mă