Înscrieri deschise! 50 de pachete pentru a acoperi costuri esențiale pentru marketing, HR, e-commerce și contabilitate. Pachetele sunt ultima fază a programului Startarium RE:BUILD – resurse în valoare de peste 150.000 EUR oferite de Impact Hub și ING, accelerate de Google.
Abonamente pentru servicii și tools care îți ajută afacerea să crească, nu doar să supraviețuiască: SmartBill, Google, Planable, Zitec, 2Performant, ContentSpeed, Innoship, Jobful, Keez, Neticle, Mirro, subvenții în valoare de peste 150.000 EUR.
4 tipuri de pachete oferite de Impact Hub și ING, accelerate de Google
- MARKETING | Ca să promovezi orice afacere online
- TEAM & HR | Pentru recrutare și team management intern
- CONTABILITATE | Pentru tot ce înseamnă gestiune financiară
- E-COMMERCE | Ca să vinzi mai multe produse online
- MARKETING Plus | Bonus pentru cea mai bună înscriere: extra 5.000 eur credite pentru Google Ads + 6 luni agenție pentru implementare
+60.000 € în pachete pentru MARKETING
Dacă e o prioritate să investești în marketing acum. Acest pachet îți permite să investești mai mult în generare de leaduri și vânzări, preluând o parte importantă din costurile de gestionare a campaniilor și comunicării. Pachetul conține:
- Planable | Cunoscutul social media management tool - 6 luni de abonament Starter
- Google Ads | 1.000 EUR credite pentru Google Ads incluse în fiecare pachet
- Neticle | Monitorizare presă și digital media - 3 luni de abonament
- Zitec | Servicii agenție de digital advertising - 2 luni de abonament pentru gestionarea reclamelor Google Ads desfășurate pe baza creditelor incluse în pachet
- 15 pachete disponibile
+45.000 € în pachete pentru ECHIPĂ & HR
Dacă echipa e o prioritate pentru tine acum. Cauți să angajezi oameni talentați care să se integreze rapid. Vrei ca echipa ta să lucreze agil, autonom, responsabil, să elimini fricțiunea produsă de mailuri și Zoom calls de sincronizare, raportare și evaluare.
- Jobful | Servicii de recrutare - 2 luni de abonament cu acces la Recommender System and Challenges
- Mirro | Team management tool - 6 luni de abonament Grow cu pana la 30 de useri incluși
- 10 pachete disponibile
+14.000 € în pachete pentru CONTABILITATE
Facturare, contabilitate și management financiar. Orice afacere are nevoie de ele la un nivel profesionist, în orice moment. Timp de 6 luni, acest pachet acoperă costurile unor resurse esențiale, cu 2 dintre cei mai cunoscuți și apreciați furnizori în domeniu:
- Keez | Servicii complete de contabilitate - 6 luni de abonament Start
- SmartBill | Cel mai folosit soft de facturare si gestiune - 6 luni de abonament de facturare online Platinum
- 20 pachete disponibile
+20.000 € în pachete pentru E-COMMERCE
Dacă pandemia te-a obligat să faci brusc e-commerce la cu totul alt nivel. Pachetul îți oferă infrastructura completă ca să vinzi online corect (și mult) - de la propriul magazin online profesionist la promovarea prin micro-influencers.
- ContentSpeed | Site magazin online complet - setup + 6 luni de abonament Platinum
- SmartBill | Cel mai folosit soft de facturare si gestiune - 6 luni de abonament ecommerce
- Innoship | Platforma de gestionare servicii curierat - 6 luni de abonament
- 2Performant | Platforma de marketing afiliat - 6 luni de abonament
- 5 pachete disponibile
BONUS! Pachetul MARKETING PLUS pentru cea mai bună înscriere
Afacerea cu cea mai bună aplicație va primi următorul pachet, conținând extra credite de promovare Google Ads și extra servicii de administrare a lor de către specialiștii Zitec:
- Google Ads | 5.000 EUR pentru Google Ads
- Zitec | Servicii agenție de digital advertising - 6 luni de abonament
- Planable | Social media management tool - 6 luni de abonament
- Neticle | Monitorizare presă și digital media - 3 luni de abonament
POȚI APLICA DACĂ:
- Înțelegi componența pachetelor și chiar ai nevoie de serviciile respective pentru a crește
- Ai în echipă resursele/cunoștințele/motivația necesare pentru a folosi cu adevărat pachete
- Compania ta a fost înființată înainte de 1 ianuarie 2020
- Poți demonstra cu cifre că afacerea ta era în creștere înainte de efectele pandemiei
- Ai analizat și poți vorbi despre cum și de ce a fost afectată afacerea ta negativ în 2020
CUM APLICI ȘI PÂNĂ CÂND
Aplici online, folosind acest formular.
Poți aplica pentru maxim 3 din cele 4 tipuri de pachete disponibile.
Pe lângă întrebările generale despre afacerea ta, fiecare tip de pachet pentru care vrei să aplici va avea și câteva întrebări specifice doar pentru el.
Important! Până pe 7 februarie, echipa Startarium va evalua aplicațiile pe parcurs, pe măsură ce sunt înregistrate; va cere date suplimentare și va face recomandări acolo unde consideră că ar putea ajuta mai multe informații. Cu cât aplici mai devreme, cu atât ai mai multe șanse să ai o aplicație bună.
Deadline-ul absolut pentru trimiterea aplicației este luni, 15 februarie 2021, ora 11:00 dimineața.
Succes!
"Am creat și crescut Startarium de-a lungul anilor alături de Impact Hub, cu misiunea de a sprijini antreprenorii la început de drum. Iar RE:BUILD este încă una dintre inițiativele Startarium desfășurate în ultimii cinci ani care și-au dovedit utilitatea, reacțiile antreprenorilor și specialiștilor din prima serie arătându-ne că acest program este extrem de relevant și că faza a doua va fi mai mult decât binevenită. Cu ajutorul programului global de sprijin al grupului ING, Build Back Better, și a noilor parteneri Startarium, reușim să completăm sprijinul atât prin resurse educative, cât și financiare." – Silvia Mihăilescu, Director de Marketing, Comunicare și CSR, ING Bank România
În întregimea sa, RE:BUILD este programul de susținere și reconstrucție creat de Startarium – o inițiativă Impact Hub Bucharest și ING. Startarium RE:BUILD susține 150 de antreprenori și afacerile lor, folosind un mix de 3 formate de intervenție de creștere: consultanță de business, mentorat și resurse pentru startupuri. 100% privat, gratuit, pentru antreprenori. De descoperit în întregime aici
Interesat de pachetul de e-commerce? Urmărește și înregistrarea webinarului pe această temă!
Cum vinzi mai mult online, indiferent dacă aveai deja un magazin online înainte de pandemie, sau dacă acum ai migrat către E-Commerce. Cu Adina Nichitean, Head of E-Commerce Zitec și Mădălina Pangrate, Agency Partner Manager Google România.