Când vrei să îți testezi ideea de business, este important să pui întrebările corecte oamenilor potriviți. Pe lângă modul în care le formulezi, trebuie să stabilești foarte clar ce vrei (de fapt) să afli de la cei chestionați. În materialul următor te învățăm cum poți acoperi toate aceste criterii.
Indiferent de stadiul în care se află afacerea ta, feedback-ul primit de la clienți este foarte important pentru felul în care îți dezvolți sau îmbunătățești produsul/serviciul. Dacă ești la început, informațiile primite de la cei care ți-au folosit soluția pot să îți arate că te îndrepți într-o direcție greșită, de exemplu (dacă nu validează problema pe care credeai că ai identificat-o). Dacă ai deja clienți și vânzări, poți afla ce îi face pe oameni să renunțe la folosirea produsului/serviciului tău, cum îl poți îmbunătăți sau poți identifica alte linii de business.
Dar până să primești răspunsurile relevante, trebuie să găsești întrebările corecte pentru presupunerile tale. Așadar, de unde începi atunci când le construiești? Descoperă câteva idei și exemple care să te ajute.