Cum folosești focus grupurile ca să aduni feedback

Focus grupurile sunt folosite pentru analiza aprofundată a nevoilor, care completează datele concrete rezultate din activități cu testimoniale mai complexe. Cu ajutorul lor, vei putea evalua rezultate și aduna insight-uri care reflectă experiențele și nevoile specifice ale participanților la intervențiile creative.

Desfășurarea de focus grupuri este utilă pentru identificarea problemelor și pentru a determina care sunt zonele care au nevoie de îmbunătățiri sau optimizări. Grupul are experiențe comune și este stimulată interacțiunea între participanții.  

În timpul lor sunt încurajate reflecția și discuția între participanți, cu accent pe identificarea zonele de (dez)acord și influențând recomandările făcute pentru intervenții creative ulterioare.   

Organizația este responsabilă de agendă și subiectele de discuție - inclusiv experiențele personale ale participanților, barierele cu care se confruntă, domeniile de oportunitate care ar trebui explorate și nevoile pe care le-au …

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail