În sens foarte larg – când vorbești de validarea produsului, vorbești în egală măsură despre segmentele de pricing și mesaje, iar atunci când cauți validare nu trebuie să te uiți doar după confirmări și indicii despre cum ar putea arăta viitorul produselor și proiectelor tale, ci și la invalidări și la clarificarea unor rute care să se închidă.
Acest lucru se întâmplă pentru că atunci când discutăm despre scalarea sau extinderea unei soluții sau a unui proiect, multitudinea de posibilități și de direcții poate deveni copleșitoare, iar orice ușă care se închide pe parcurs e la fel de valoroasă precum confirmările pe care le primești fiindcă te ajută să-ți concentrezi atenția pe zonele care contează și care au potențial în piață și să nu îți risipești energia și resursele pe strategii „necâștigătoare”.
Cum începi procesul de validare a produsului?
Când vine vorba de validare, experimente și posibile teste pe care le-ai putea face, trebuie să ai în minte niște presupuneri concrete pentru a avea parte de …