Intro | Ce vei învăța în acest modul

Ceea ce oferi prin afacerea ta este mai complex decât funcționalitățile produsului – e ”întregit” și de felul în care este comunicat și promovat încă de la început. Cum arată și cum e scos pe piață produsul, cum îl prezinți clienților și cum le livrezi valoarea promisă - despre toate vei învăța aici.

După ce vei parcurge acest capitol, vei ști să:  

  • Îți definești audiențele și ce conținut relevant poți crea pentru acestea;
  • Identifici instrumentele și tacticile concrete pe care să le folosești în promovare; 
  • Îți comunici coerent și relevant produsul sau serviciul; 
  • Comunici mai bine în momente de criză;
  • Să îți vinzi corect produsul.

Iată despre ce subiecte vei învăța aplicat în articolele din acest capitol/modul:  

#PovesteaBrandului  

Ce le povestești oamenilor despre el? O poveste bine spusă inspiră, mobilizează și rămâne în memoria celor care o aud.  

#Cercetare  

Deciziile corecte sunt luate după ce aduni și interpretezi datele relevante pentru afacerea ta. Când te documentezi temeinic, îți va fi mai ușor să găsești oportunități și nișe. 

#Strategie  

E important să ai încă de la început o strategie de marketing și de vânzări - așa vei ajunge la clienții relevanți pentru tine, într-o manieră relevantă și utilă pentru ei și eficientă pentru afacerea ta.  

#Media: tradițională & digitală  

Facebook Ads, campanii cu influenceri sau comunicate de presă: înțelese corect și planificate la momentul potrivit, ele te pot ajuta să ajungi la clienți, investitori sau parteneri care să te ajute să crești. Până să ajungi să îți creezi o echipă dedicată pentru asta, ai la dispoziție o mulțime de instrumente și tips&tricks pe care să le pui în practică.  

#Vânzări 

Conturarea strategiei de vânzări și felul în care stabilești o relație cu oamenii care cumpără ceea ce tu oferi. 

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail