Ceea ce oferi prin afacerea ta este mai complex decât funcționalitățile produsului – e ”întregit” și de felul în care este comunicat și promovat încă de la început. Cum arată și cum e scos pe piață produsul, cum îl prezinți clienților și cum le livrezi valoarea promisă - despre toate vei învăța aici.
După ce vei parcurge acest capitol, vei ști să:
- Îți definești audiențele și ce conținut relevant poți crea pentru acestea;
- Identifici instrumentele și tacticile concrete pe care să le folosești în promovare;
- Îți comunici coerent și relevant produsul sau serviciul;
- Comunici mai bine în momente de criză;
- Să îți vinzi corect produsul.
Iată despre ce subiecte vei învăța aplicat în articolele din acest capitol/modul:
#PovesteaBrandului
Ce le povestești oamenilor despre el? O poveste bine spusă inspiră, mobilizează și rămâne în memoria celor care o aud.
#Cercetare
Deciziile corecte sunt luate după ce aduni și interpretezi datele relevante pentru afacerea ta. Când te documentezi temeinic, îți va fi mai ușor să găsești oportunități și nișe.
#Strategie
E important să ai încă de la început o strategie de marketing și de vânzări - așa vei ajunge la clienții relevanți pentru tine, într-o manieră relevantă și utilă pentru ei și eficientă pentru afacerea ta.
#Media: tradițională & digitală
Facebook Ads, campanii cu influenceri sau comunicate de presă: înțelese corect și planificate la momentul potrivit, ele te pot ajuta să ajungi la clienți, investitori sau parteneri care să te ajute să crești. Până să ajungi să îți creezi o echipă dedicată pentru asta, ai la dispoziție o mulțime de instrumente și tips&tricks pe care să le pui în practică.
#Vânzări
Conturarea strategiei de vânzări și felul în care stabilești o relație cu oamenii care cumpără ceea ce tu oferi.