Webinar FOCUS | Cum testezi dacă produsul tău va avea succes. Primii pași

Primii pași pentru a începe procesul de validare: ce este propunerea de valoare, de ce e ea importantă în relația dintre client și produs și care sunt întrebările corecte pentru a o găsi pe a ta. Împreună cu Adina Crețu ( Director Programs & Entrepreneurial Growth, Impact Hub Bucharest ) și Diana Matache ( Community Builder Startarium )

Pe 29 sepembrie, ora 17:00, a avut loc prima sesiune din programul Startarium FOCUS: Validare, deschisă tuturor celor ce au aplicat în program.

Urmărește înregistrarea webinarului

Am învăța despre primii pași în procesul de validare

— Pe scurt, ce implică un proces de validare
— Cum se leagă nevoile clientului de ce oferi
— Cum găsești propunerea ta de valoare
— Cum folosești un Value Proposition Canvas
— Cum te ajută un mentor în procesul de validare
— Cum alegi obiectivele productive pentru mentorat

PPT

Slide-urile speakerilor din webinar

Cu Adina Crețu și Diana Matache

"15 ani de experiență în comunicare și marketing, planificare strategică, business modelling, consultanță și mentorat pentru antreprenori și afaceri la început de drum. În Impact Hub le pun pe toate la bătaie, zi de zi, pentru afaceri ca a ta."  —  Adina Crețu, Director Programs & Entrepreneurial Growth @ Impact Hub Bucharest

"Conector la baza, am crescut cu ajutorul comunităților și am prins microbul în a le construi. Cu radarul mereu deschis să văd cu ce pot ajuta și cu cine te pot conecta. Se zice că e nevoie de un sat ca să crești un copil, dar cred că se aplica la fel de bine și când vorbim de businessuri. Să ne conectăm!" — Diana Matache, Community Builder @ Startarium

Temă pentru acasă: vorbește cu 2-3 potențiali clienți

Pentru a câștiga cât mai mult în acest webinar, îți recomandăm un mic exercițiu de pregătire: alege 2-3 oameni pentru care știi că produsul tău este potrivit și încearcă să înțelegi cum își rezolvă ei acum nevoile care te interesează.

Important! Încearcă să nu intri în modul de “pitching”. Ești acolo doar ca să asculți și să înveți, nu ca să îi convingi. Evită întrebări ca “Ce părere ai despre produsul meu?” sau “Ai cumpăra produsul meu?”. Întreabă-i, în loc:

  • Povestește-mi despre cum faci acum X ( X = contextul în care clientul ar avea nevoie de afacerea ta. Ex: cum cumperi haine de ski, cum planifici vacanțe în România, cum te eliberezi de stres, cum alegi activități pentru copii? )
  • Când ai făcut ultima oară X, ce produse / servicii ai folosit?
  • Ce ți-a plăcut la aceste soluții, atunci când le-ai folosit?
  • Ce te-a nemulțumit la ele atunci când le-ai folosit?

Spor la conversații!

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail