Totul despre organigramă: ce este, de ce e importantă și cum o poți realiza

Pentru un antreprenor la început de drum, administrarea unui business poate veni cu o serie de provocări care pot fi depășite cu ușurință atunci când ia deciziile corecte. Ca să iei cele mai bune decizii, ajută să cunoști în detaliu situația companiei și să ai o imagine clară asupra structurii organizatorice a acesteia. Astfel, îți va fi mult mai ușor să delegi sarcini și să implementezi un plan strategic pentru dezvoltare. De ce? Pentru că vei vedea exact care sunt resursele echipei, vei avea claritate asupra rolurilor și îți va fi mai ușor să estimezi resurse suplimentare dacă îți propui să crești business-ul. Descoperă mai jos ce este organigrama și cum te poate ajuta să gestionezi mai bine activitățile organizaționale și angajații.

Pe scurt

  • Ce este organigrama
  • Importanța unei organigrame
  • Elementele unei organigrame
  • Tipuri de organigrame
  • 3 pași pentru realizarea unei organigrame
  • Când se modifică organigrama

Ce este organigrama

Pe scurt, organigrama este  un sistem intern …

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail