Susţinusem deja câteva campanii de crowdfunding şi ştiam cum funcţionează. Ai o idee, o prezinţi publicului larg, construieşti câteva tipuri de pachete, iar oamenii comandă în avans, ceea ce ţie îţi dă claritate pe numărul iniţial de comenzi, finanţare sigură şi confirmare din piaţă că ideea ta e primită bine.
La finalul anului 2017, Maria Dinu lansa campania de crowdfunding pentru life plannerul Colorful Mind. A început timid cu un target de 3.000 EUR, pe care l-a dublat și a convins 151 de susținători să creadă în produsul ei. Cum a reușit să realizeze o campanie de succes și ce planuri de viitor are plannerul ei, descoperi în rândurile de mai jos.
Dacă vrei să revezi campania de crowdfunding Colorful Mind, aruncă o privire aici.
Cum a apărut ideea plannerului Colorful Mind?
Eram în concediu de maternitate, şi, ca multe mame în această perioadă, mi-am pus întrebări despre cariera mea, despre ce vreau să fac de fapt şi daca vreau să mă mai întorc la muncă în acelaşi format.