Vivre este unul dintre cei mai mari retaileri online de home&deco din Europa Centrală și de Est. Fondată în 2012, compania s-a extins inclusiv pe piețe internaționale. Despre cum a început și cum s-a dezvoltat Vivre ne-a povestit fondatoarea Monica Cadogan, în interviul de mai jos.
Povestea Vivre
Răspunsul e făcut din două, respectiv antreprenor – sunt într-un crez personal din 2004, deci acesta este un proiect antreprenorial care continuă alte serii de proiecte, nu Vivre a fost primul sau singurul în care am experimentat această poziție.
Vivre nu a fost început doar de mine, mai este și Neogen, grupul care prin Călin e co-fondator. Vivre a fost proiectat și gândit să fie o poveste de succes. Ideea a fost să creăm un retailer online nou pentru că în general nu sunt foarte multe inițiative de e-commerce nici în regiune, nici în țară și nici pe industria noastră.
Atunci erau și mai puține, iar din momentul în care ne-am hotărât să fie un e-commerce, bineînțeles că ne-am uitat ce se întâmplă în special în piața Statelor Unite, care este extrem de bogată în inițiative și implicit poți să te inspiri. Să zicem că am copiat și ne-am inspirat mai mult în zona de appearance, de cum arată, pentru că, în sine, mecanismele de business le-am reinventat și le-am adaptat local.