Cum gestionezi eșecul, dar și succesul. Cum scalezi, cum păstrezi oamenii buni în echipă, cine îți poate fi mentor. Învață din experiențele celor mai de succes antreprenori români.
Ideile bune de afaceri capătă cel mai bine vizibilitate prin răspândirea lor într-o rețea de contacte - care trebuie creată și mereu întreținută. Iar liderii de succes trebuie să-și cultive abilitățile de networking. Am vorbit despre toate acestea cu Paul J. R. Renaud, coach cu vastă experiență în lucrul cu multinaționale din România pe teme de marketing, vânzări sau leadership.
Ideile bune de afaceri capătă cel mai bine vizibilitate prin răspândirea lor într-o rețea de contacte - care trebuie creată și mereu întreținută. Iar liderii de succes trebuie să-și cultive abilitățile de networking. Am vorbit despre toate acestea cu Paul J. R. Renaud, coach cu vastă experiență în lucrul cu multinaționale din România pe teme de marketing, vânzări sau leadership.
Ideile bune de afaceri capătă cel mai bine vizibilitate prin răspândirea lor într-o rețea de contacte - care trebuie creată și mereu întreținută. Iar liderii de succes trebuie să-și cultive abilitățile de networking. Am vorbit despre toate acestea cu Paul J. R. Renaud, coach cu vastă experiență în lucrul cu multinaționale din România pe teme de marketing, vânzări sau leadership.
Petr Šídlo (Cofondator, Chief Commercial Officer & Partner Direct People) ne-a povestit despre necesitatea de a inova în business, cum o faci minimizând riscurile și de ce pentru mulți antreprenori inovația este un dușman sau un pariu pe care îl evită.
Ideile bune de afaceri capătă cel mai bine vizibilitate prin răspândirea lor într-o rețea de contacte - care trebuie creată și mereu întreținută. Iar liderii de succes trebuie să-și cultive abilitățile de networking. Am vorbit despre toate acestea cu Paul J. R. Renaud, coach cu vastă experiență în lucrul cu multinaționale din România pe teme de marketing, vânzări sau leadership.
Am stat de vorbă cu Daniela Staicu, co-fondatoare a magazinului ALTRNTV, despre cum a prins contur povestea businessului, ce înseamnă să fii antreprenor într-o industrie care îmbină creativitatea cu sustenabilitatea și cum dragostea față de acest concept a ajutat-o să creeze cel mai frumos și primitor loc de întâlnire al artizanilor locali.
PurposeTech este singurul fond de investiții din Europa Centrală și de Est pentru startupuri very early-stage și pre-seed, axate pe impact: sănătate, educație, sustenabilitate. Am stat de vorbă cu Fred Fous (Fondator & General Partner PurposeTech) despre ce caută la fondatorii în care investește, despre wellbeing-ul antreprenorial și de ce investițiile de capital de risc nu sunt soluția pentru orice startup.
Influencer marketingul este o tehnică de marketing digital care ajută brandurile să se conecteze cu publicul lor țintă. Pentru a avea o colaborare cât mai fructuoasă cu un creator de conținut, trebuie să ai în vedere o serie de bune practici, despre care am vorbit cu Cristian China-Birta, Managing Partner Kooperativa 2.0.