Interviu cu Ioana Mănoiu, Managing Partner GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. Am discutat cu fondatoarea sa, Ioana Mănoiu, despre anii de început, trecerea de la rolul de angajat la cel de angajator și provocările crizei financiare din 2008, în interviul următor:

Trecerea de la angajat la antreprenor

În primii ani, nu am știut ce mi se întâmplă. Eu credeam că e același lucru. Conduceam o echipă de 10 oameni în agenția de publicitate și am crezut că e același lucru: conduci niște oameni, niște conturi și sunt variațiuni pe aceeași temă.

M-am și purtat ca atare, am fost manager în primii 2-3 ani, am gândit strict ca un șef de departament care își administra resursele. Zona antreprenorială s-a trezit în mine încet-încet, de la un an la altul. După, mi-am dat seama că despre asta este antreprenoriatul, despre capacitatea de a visa, de a vedea lucruri acolo unde un manager vede numai limitări.

Am început să gândesc foarte liber și să zic că sky is …

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail