Conflictele sunt inevitabile în mediul de business. Poate nu ne place să le înfruntăm direct, dar e mai bine să fim flexibili în rezolvarea lor decât să le ignorăm. Daniel Loewa, trainer cu experiență de peste 17 ani în resurse umane și tactici de negociere, ne-a oferit perspective valoroase despre abordarea discuțiilor dificile la locul de muncă sau cum să recunoaștem semnalele unui conflict la nivel de echipă sau organizație.
Pe scurt:
Ce înseamnă o discuție dificilă în mediul profesional
Gestionarea conflictelor determină succesul în business
Impactul conflictelor nerezolvate
Nu pretinde că n-ai conflicte
Românii în situații conflictuale
Cum identifici conflictele din timp
Cum abordezi conflictele
Startarium: Ai început să lucrezi cu oameni de timpuriu. Acesta e motivul pentru care ai ales o carieră în HR?
Daniel Loewa: Am început, într-adevăr, să lucrez cu oameni din clasa a VIII-a sau a IX-a, ca antrenor de înot. Ce m-a interesat, de fapt, la domeniul ăsta și ce-am făcut în cei peste 20 de carieră în HR a fost despre construirea și atragerea talentelor, respectiv dezvoltarea abilităților de …