Finanțat prin crowdfunding | Cum au prins viață Poveștile de Vânzări

Adrian Cioroianu a finanțat cu succes campania de crowdfunding a Poveștilor Nemuritoare de Vânzări cu ajutorul celor 101 de susținători. Descoperă povestea poveștilor.

Povești Nemuritoare de Vânzări reprezintă o colecție de povești adunate de la vânzători cu experiență din diferite industrii, povești reale din care pot învăța toți cei care au tangență cu acest domeniu - fie că sunt vânzători, antreprenori sau simpli oameni care trebuie să își vândă produsele, serviciile, ideile și de ce nu... să se vândă pe ei.

Adrian Cioroianu a finanțat cu succes o campanie de crowdfunding în 2017 și a reușit să dea viață Poveștilor Nemuritoare de Vânzări cu ajutorul celor 101 de susținători care au crezut în puterea împărtășirii învățăturilor prin scris. 

► Vezi campania de crowdfunding Povești Nemuritoare de Vânzări.

În cele ce urmează, am vrut să descoperim cum a fost experiența de crowdfunding, cum l-a ajutat și, mai ales, ce se mai întâmplă cu poveștile.

Cum ai folosit resursele financiare obținute în urma campaniei de crowdfunding?

Resursele s-au dus în trei mari directii. În primul rând la organizarea de lansări ale cărții "Povești Nemuritoare de Vânzari " în orașele București, Timișoara, Cluj, Oradea, Târgu Mureș, Craiova, Iași - orașe din care erau autorii poveștilor, pentru a ajuta cât mai mult la popularizarea cărții în comunitățile de vânzători de acolo și a recompensa într-un fel și eforturile scriitorilor de a contribui cu povești.

Apoi am folosit resursele în tot ce a însemnat propriu-zis realizarea cărții și promovarea acesteia, începând de la partea de tehnoredactare și corectare și terminand cu afișele de promovare ale cărții din marile rețele de librării din România.

Am pus la bătaie și 1000 de euro a pentru cel/ cea care scria cea mai bună carte de vânzări în următoarele 6 luni (deci un fel de concurs) pentru că ne doream să ducem și noi de fapt povestea mai departe.

Cum ai integrat feedback-ul obținut pe durata campaniei?

Oamenii au fost încântați de idee și toată lumea a susținut că e o inițiativă frumoasă. În general, feedback-ul pe care l-am primit și pus în practică, a ținut de selecția poveștilor din carte. Ne-am chinuit să acoperim o paleta vastă de industrii, de produse și servicii și chiar și de nivel al vânzătorului, de la cei mai experimentați la cei aflați la început de drum. Ne-am dorit ca fiecare poveste, fiecare experiență să rezoneze cu cineva, să aiba fanii ei. Apoi a urmat partea de lansari în țară, ne-am dorit să putem ajunge la cât mai multă lume și să facem cartea disponibilă cât mai ușor pentru ei. Iar în unele cazuri am legat lansarea cărții de mici traininguri în zona de vânzare, tot la cererea publicului.

Ce s-a întamplat cu Povești de Vânzari după campanie?

După campanie, am început să strângem poveștile de la vânzători și nu a fost deloc ușor. Vânzătorilor le place să povestească, dar mai puțin în scris. Apoi am încercat să le punem cap la cap și să construim un fir logic, dar și niște învățături în urma fiecărei povești. În paralel, am batut palma cu editura Evrika Publishing pentru ca această carte să vada lumina zilei. Cartea "Povești Nemuritoare de Vânzări " a fost lansată oficial în București pe data de 18 ianuarie. Imediat a ajuns la secțiunea Noutăți din marile librării din țară si apoi bineînteles la secțiunea Business unde o puteți găsi și azi. Primul tiraj de 1000 de bucăți s-a epuizat în luna iunie 2018 și editura a produs noi exemplare pentru a acoperi cererea din piață. Așa că până acum, numai de bine.

Ce planuri de viitor aveți pentru 2018 - 2019? 

Ne pregătim să scoatem o a doua carte, tot în colecția asta - un fel de Raftul Denisei la vânzări - o carte scrisă de un manager de vânzări femeie; este cartea câștigătoare a consursului de care ziceam mai sus. Chiar este foarte interesantă si scrisă într-un stil foarte mișto. În plus, am tot discutat cu oameni de vânzări și cred că ideea de " Povești Nemuritoare de Vânzări - volumul 2" prinde din ce în ce mai mult contur. Pentru că tot primesc mesaje, oamenii își amintesc și alte povesti de vânzări sau anul acesta au experimentat povești noi care merită spuse. Până la urmă sunt Povești Nemuritoare de Vânzări traite și povestite de vânzători din România. 

Rămâi la curent cu poveștile lui Adrian Cioroianu urmărind pagina de Facebook a proiectului.

Click aici pentru a iniția o campanie de crowdfunding pentru afacerea ta

După ce ne-ai trimis propunerea ta, vom discuta prin email, telefon sau față în față pentru a ajunge la forma sa optimă. Când toate condițiile sunt îndeplinite și campania ta respectă termenii Startarium, suntem gata să pornim! Echipa noastra îți este alături; scrie-ne oricând pe contact@startarium.ro!

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail