„Înconjurați-vă cu oameni care vă motivează, care vă inspiră, care vă susțin să faceți cea mai bună treabă pe care o puteți face și să deveniți cea mai bună versiune a voastră.”
„Înconjurați-vă cu oameni care vă motivează, care vă inspiră, care vă susțin să faceți cea mai bună treabă pe care o puteți face și să deveniți cea mai bună versiune a voastră” – acesta este sfatul antreprenoarei Stacey Ferreira (care a fondat MySocialCloud și Forge). În 2017, am stat de vorbă cu ea: apasă Play și descoperă mai multe!
Stacey Ferreira (24 de ani) este o tânără antreprenoare americană, care la 18 ani a fondat prima ei companie - „MySocialCloud”, pentru care a reuşit să atragă o investiţie de 1,2 milioane de dolari de la celebrul om de afaceri Richard Branson. A renunţat la colegiu pentru a se dedica companiei. În 2013, şi-a vândut firma şi a scris o carte despre mileniali (2 Billion Under 20: How Millennials Are Breaking Down Age Barriers And Changing The World). Acum este CEO la Forge – o companie, al cărui co-fondator este, care a dezvoltat o aplicaţie care permite gestionarea resurselor umane ale companiilor care folosesc angajaţi part time. Ea este speaker pentru Departamentul de Stat al SUA şi a vorbit în toată lumea despre antreprenoriat, mileniali şi economie.
DigIT este o soluție B2B dedicată managementului fermelor, care își propune să ușureze viața administratorilor acestora, contribuind și la crearea unui centru de date care să ajute piața. Șerban Timofte (Cofondator DigIT) ne-a spus povestea din spatele businessului și a punctat cele mai importante provocări cu care se confruntă un startup AgriTech.
Crearea unei comunități cere implicare și alegeri strategice, dar și o motivație puternică drept punct de pornire și obiective pe termen lung. Ce înseamnă o comunitate de business? Care sunt principiile după care să te ghidezi când o construiești? Și, mai ales, răspunde ea unei nevoi reale a membrilor? Răspundem la aceste întrebări alături de 3 organizații cu ADN comunitar – We For Real, Kofi Ti și Magazin Zero Waste.
E-Commerce, Idei & modele de business, Profil de antreprenor
La început de pandemie, Raluca Hăulică a făcut pasul către antreprenoriat, alegându-și segmentul de „affordable luxury” din industria de încălțăminte. Astăzi, brandul ei, Alura, a ajuns la o cifră de afaceri de 600.000 de euro și este în proces de internaționalizare. Îți facem cunoștință cu filosofia de business a unui antreprenor din Generația Z.
Noutăți din business, AgriFood, Antreprenoriat feminin
Impact Hub Bucharest și EIT Food anunță startul înscrierilor la acceleratorul Empowering Women in Agrifood. Dedicat antreprenoarelor și proiectelor create de acestea în domeniul agroalimentar, EWA va oferi mentorat, sesiuni de training, sprijin continuu și două granturi în valoare de 10.000 și 5.000 de euro.
De profesie arhitect, Ana Tărnăuceanu și-a deschis în 2014 un mic business cu produse artizanale realizate din piele upcycled. Din 2019, acesta a devenit Huna – brand sub care confecționează acum și produse din piele de ananas (Pinatex) și de cocos (Malai). Am vorbit cu Ana despre antreprenoriatul creativ, cu bune și cu rele, despre alternativele la pielea naturală pe care le-a introdus pe piața din România și despre misiunea ei de a face sustenabilitatea mai accesibilă prin piesele pe care le creează.
Programul Erasmus+ Capsule (care a sprijinit antreprenoriatul feminin) a ajuns la final. Evenimentul de închidere, Empowering Young Women, care marchează închiderea primei ediții a acestui program, va avea loc pe 11 februarie 2025, la Impact Hub Bucharest.