„Înconjurați-vă cu oameni care vă motivează, care vă inspiră, care vă susțin să faceți cea mai bună treabă pe care o puteți face și să deveniți cea mai bună versiune a voastră.”
„Înconjurați-vă cu oameni care vă motivează, care vă inspiră, care vă susțin să faceți cea mai bună treabă pe care o puteți face și să deveniți cea mai bună versiune a voastră” – acesta este sfatul antreprenoarei Stacey Ferreira (care a fondat MySocialCloud și Forge). În 2017, am stat de vorbă cu ea: apasă Play și descoperă mai multe!
Stacey Ferreira (24 de ani) este o tânără antreprenoare americană, care la 18 ani a fondat prima ei companie - „MySocialCloud”, pentru care a reuşit să atragă o investiţie de 1,2 milioane de dolari de la celebrul om de afaceri Richard Branson. A renunţat la colegiu pentru a se dedica companiei. În 2013, şi-a vândut firma şi a scris o carte despre mileniali (2 Billion Under 20: How Millennials Are Breaking Down Age Barriers And Changing The World). Acum este CEO la Forge – o companie, al cărui co-fondator este, care a dezvoltat o aplicaţie care permite gestionarea resurselor umane ale companiilor care folosesc angajaţi part time. Ea este speaker pentru Departamentul de Stat al SUA şi a vorbit în toată lumea despre antreprenoriat, mileniali şi economie.
Noutăți din business, Antreprenoriat feminin, Idei & modele de business
Pe o piață a cărții aflată în scădere, segmentul de carte pentru copii înflorește – la nivel de cerere, de producție, dar și de vânzări. Brandul de carte personalizată pentru copii My Secret Land previzionează o creștere cu 100% a profitului, în anul care urmează. Cofondatoarea Cristina Clima ne-a purtat prin provocările de creație a acestui tip de carte și ale antreprenoriatului într-o nișă din ce în ce mai competitivă, dar cu potențial de creștere accelerată.
Noutăți din business, AgriFood, Antreprenoriat feminin, Incubatoare & acceleratoare
Impact Hub Bucharest, în parteneriat cu EIT Food, a anunțat care sunt cele 10 participante selectate în programul Empowering Women in Agrifood, dedicat antreprenoarelor și proiectelor create de acestea în domeniul agroalimentar.
Antreprenoriat feminin, Idei & modele de business, Profil de antreprenor
La început de pandemie, Raluca Hăulică a făcut pasul către antreprenoriat, alegându-și segmentul de „affordable luxury” din industria de încălțăminte. Astăzi, brandul ei, Alura, a ajuns la o cifră de afaceri de 600.000 de euro și este în proces de internaționalizare. Îți facem cunoștință cu filosofia de business a unui antreprenor din Generația Z.
Noutăți din business, AgriFood, Antreprenoriat feminin
Impact Hub Bucharest și EIT Food anunță startul înscrierilor la acceleratorul Empowering Women in Agrifood. Dedicat antreprenoarelor și proiectelor create de acestea în domeniul agroalimentar, EWA va oferi mentorat, sesiuni de training, sprijin continuu și două granturi în valoare de 10.000 și 5.000 de euro.
Noutăți din business, Știri despre investiții, Antreprenoriat feminin, Finanțare
Dacă ești femeie și te gândești să îți deschizi propriul business sau te întrebi cum poți să îl dezvolți pe cel pe care l-ai fondat deja, profită de oportunitățile și resursele utile de mai jos. În plus, ți-am pregătit și o listă de comunități cu care să te conectezi și de fonduri de investiții dedicate antreprenoarelor și afacerilor lor.
CAPSULE este mai mult decât un program – este o comunitatea care susține visele și transformă ideile în realitate, unde antreprenoare din România, Ungaria și Croația și-au găsit sprijin pentru startupurile lor. Una dintre ele este Alina Mihalcea, fondatoarea Karma Store.