În antreprenoriatul social sau în cel „verde”, există multe modalități de a măsura și atribui impactul jucătorilor de pe piață. Însă este esențial ca startup-urile să învețe cum să își gândească strategia de impact și cum să își seteze indicatori relevanți pe care să-i urmărească în timp pentru a se asigura că se îndreaptă în direcția potrivită și aduce o schimbare reală în domeniul în care activează.
În acest articol vom discuta despre ce înseamnă impactul, de câte tipuri poate fi și despre importanța măsurării lui, abordând de asemenea cei patru pași pentru măsurarea impactului.
De cele mai multe ori, ceea ce facem e o contribuție la un impact mai larg și trebuie să ne gândim la diferitele modalități prin care putem contribui la acel impact. Pot fi mulți oameni și multe entități care colaborează alături de tine pentru a avansa într-o anumită direcție, dar care este contribuția specifică a muncii tale? Ceea ce faci tu poate merge în multe direcții: poate adânci impactul pe care îți dorești să îl ai asupra sistemului în care acționezi, îl poți face să dureze mai mult, sau …