Cum îți definești strategia de mediul de lucru digital

Multe companii importante și agenții guvernamentale au stabilit o strategie privind locul de muncă digital pentru a face față schimbărilor de pe piață. Locul de muncă digital a eliminat granițele de comunicare și modifică experiența angajaților, transformând-o într-una care promovează eficiența, creșterea și creativitatea prin îmbinarea inteligentă a tehnologiei pe care multe firme o utilizează în prezent.

Cu toate acestea, cheia succesului este execuția unei strategii privind locul de muncă digital, care trebuie să fie capabilă să genereze o transformare semnificativă în întreaga organizație.  

Lipsa unui plan digital care să reunească toate lansările poate duce la multe probleme. Trebuie să creezi un mediu de lucru digital pentru a îndeplini așteptările unei forțe de muncă mereu conectate și pentru a rămâne în fața rivalilor. Acesta este un loc în care lucrătorii pot colabora și comunica cu ușurință, unde procesele îi ajută să aibă mai mult succes și unde tehnologia îi ajută să inoveze. 

Începe prin a forma o echipă de mediu digital, care să includă lideri din domeniul IT, resurse umane și afaceri și care să se ocupe de transformarea digitală a companiei. Acest lucru include elaborarea unui plan clar cu obiective măsurabile, cum ar fi "trecerea la păstrarea înregistrărilor fără hârtie în următorul trimestru".  

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail