Startarium susține antreprenorii la început de drum și startupurile care vor să testeze piața, să-și valideze ideea și să se finanțeze.
Startarium susține antreprenorii la început de drum și startupurile care vor să testeze piața, să-și valideze ideea și să se finanțeze. De aceea, am lansat în 2016 și platforma de crowdfunding, care la acest moment înseamnă: 23 campanii derulate, peste 93.000 de euro şi 1.000 susţinători.
În perioada 22 mai - 15 decembrie 2018, orice campanie încheiată cu succes a intrat într-o competiție de dublare a finanțării propuse la început. Astfel, cele mai performante campanii vor primi o sumă suplimentară, egală cu obiectivul fixat pentru campanie, în limita a 4.000 de euro fiecare. Condiția a fost ca targetul să fie de minimum 1.000 de euro și minimum 20 de susținători.
Cele 6 campanii care beneficiază de dublarea targetului fixat:
- MATER - Biblioteca de materiale, finanțată cu 18.722 de euro de 211 susținători
- NutriStandard, finanțat cu 8.025 de euro, de 164 de susținători
- Colorful Mind, finanțat cu 7.768 de euro de 151 de susținători
- DOCAV.RO, finanțat cu 6.524 de euro de 120 de susținători
- Povești nemuritoare de vânzări, finanțat cu 2.801 euro de 101 susținători
- „Adoptă un copac!”, finanțat cu 4.093 de euro de 59 de susținători
Am fost curioși care este rețeta unei campanii de succes, ce trebuie să faci ca să te finanțezi prin crowdfunding și cum pot fi folosite eficient resursele obținute. Am stat de vorbă cu NutriStandard, cei care au strâns cea mai mare sumă și am publicat acest interviu pe care vă invităm să îl citiți!
Ce ar mai trebui să știți despre câștigătorii acestei campanii de dublare a finanțării?
DOCAV.RO a ajuns în semifinala Startarium PitchDay, Povești Nemuritoare de Vânzări se lansează în ianuarie, iar Colorful Mind și-a atins targetul în cateva zile și l-a depășit cu 160%.
Pentru cei mai mulți antreprenori, crowdfundingul în Startarium nu este doar o modalitate de a strânge fonduri, ci și de a testa piața, așa cum ne-au povestit și fondatorii BLINKR. Chiar dacă nu își vor dubla finanțarea, le suntem alături prin toate resursele Startarium. V-am mai spus că ei sunt și cei mai tineri antreprenori ai noștri?
În platforma de crowdfunding Startarium nu există o limită de sumă care poate fi strânsă, comisionul de intermediere este 0, iar pentru a o posta o campanie te invităm să citești acest material ca să vezi cât de ușor este să faci primul pas!
► Click aici. pentru a iniția o campanie de crowdfunding pentru afacerea ta
După ce ne-ai trimis propunerea ta, vom discuta prin email, telefon sau față în față pentru a ajunge la forma sa optimă. Când toate condițiile sunt îndeplinite și campania ta respectă termenii Startarium, suntem gata să pornim! Echipa noastră îți este alături; scrie-ne oricând pe contact@startarium.ro!