[Înscrieri înschise] Ask Me Anything | Tot ce trebuie să știi despre Google Analytics 4

Ask Me Anything sau, pe scurt, AMA, este evenimentul în care afli direct de la specialiști răspunsuri la cele mai provocatoare subiecte din viața unui antreprenor. Fiecare sesiune este dedicată unui anumit subiect cu specialiști din comunitate.

Pe scurt: 

  • Ne vedem la prima ediție din această serie de evenimente, miercuri, 5 aprilie, de la ora 17:00 😊  
  • La fiecare eveniment afli direct de la specialiști răspunsuri la provocările tale 
  • Gratuit, online | Te înscrii aici și primești detaliile pe email 

Ediția 1 AMA | Google Analytics 4 – cum să te pregătești de tranziție și ce presupune acest proces | Cu echipa Mavericks 

Luna iunie, pe lângă începutul verii, vine anul acesta la pachet și cu o noutate pe cât de importantă, pe atât de complicată: tranziția de la Universal Analytics către Google Analytics 4.

Pentru că este încă un subiect care ridică multe semne de întrebare, i-am invitat pe Dragoș Smeu și Răzvan Cojan, parte din echipa Mavericks, într-o sesiune super aplicată prin să înțelegi cum să te pregătești mai bine. 

Ask Me Anything | Totul despre GA4

📌 Răzvan Cojan este Head of Performance Media în cadrul Mavericks și are o experiență de 5 ani în domeniu.  

📌  Dragoș Smeu este fondatorul agenției Mavericks și profesor în cadrul SNSPA. În cei +12 ani de experiență, a gestionat peste 500 de conturi din 300 domenii de activitate diferite și bugete de peste 50 milioane EUR. 

De ce să participi? 

  • Afli ce este GA4 și de ce trebuie să îl implementezi cât mai curând 
  • Descoperi care sunt principalele diferențe între GA4 și Universal Analytics 
  • Te familiarizezi cu principalele rapoarte și metrici în GA4 
  • Descoperi care sunt cei mai importanți 12 metrici pe care ar trebui să îi ai 
  • Afli despre events și conversions 
  • Înțelegi care sunt implicațiile pe care le are GA4 în campaniile de promovare 

Ask Me Anything | Totul despre GA4

Este pentru tine dacă ești: 

  • Antreprenor interesat să afle cum să se pregatească pentru acestă tranziție 
  • Parte dintr-un startup iar rolul tău este cel de marketing și comunicare 
  • Profesionist din comunicare în general
  • Panicat de tranziția către G4 și nu știi de unde să începi :) 

Despre speakeri 

Mavericks este o agenție de digital marketing specializată în performance media înființată în 2016. În prezent, Mavericks are o echipă de 20 de specialiști, care gestionează un portofoliu de peste 80 de conturi din domenii variate precum e-commerce, B2B, servicii, real estate, start-ups și evenimente. În cei peste 6 ani de experiență au gestionat campanii pentru +200 de clienți, printre care Cărturești, Mobexpert, Ceresit, Alexandrion, Untold, Neversea sau L'Oreal.

Dragoș este fondatorul agenției și are o experiență de peste 13 ani în digital marketing.

Răzvan este coordonatorul departamentului de Performance Media și specialistul cu cea mai mare experiență din echipă; el a lucrat pentru conturi cu investiții de peste 1 milion de EUR pe an. Performance media este strict legată de monitorizarea rezultatelor și Google Analytics - de aceea, în ultimul an, focusul agenției a fost pe migrarea și adaptarea la noua platformă oferită de Google Analytics, GA4.

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail