Cum folosești Performance Marketing pentru zilele de sărbătoare

Zilele de sărbătoare sunt momente care pot avea un impact important asupra vânzărilor - fie că vorbim de Valentine's Day, de Dragobete sau de 1 martie. Află din materialul de mai jos ce tactici de marketing poți aplica ca să te pregătești pentru aceste ocazii!

Zilele speciale din an pot fi oportunități bune de a-ți face produsele sau serviciile mai vizibile în rândul publicului tău țintă. Fie că începi cu o serie de pachete tematice sau cu recomandări din oferta existentă, este important să le promovezi corect, pentru a obține rezultate cât mai bune. În materialul de mai jos, Vlad Fusea, de la WebDigital, a explicat care sunt tacticile pe care le poți aplica în astfel de contexte. 


Ziua de Valentine’s Day este o mare oportunitate pentru tine. Majoritatea publicului din România sărbătorește această zi, așa că este prilejul în care poți profita și crește vânzările magazinului tău online. În anul 2019, conform unui studiu realizat de …

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail