O poveste bine spusă inspiră, mobilizează și rămâne în memoria celor care o aud. La fel și în cazul companiei tale – povestea devine o modalitate de conectare cu cei care ți-ar putea folosi produsul/serviciul, dar și cu cei care fac parte din echipa ta. Află cum faci asta, de la Georgiana Ilie (Storytelling trainer).
Știu că tot auzi de povești („Spune o poveste, n-ai o poveste?”) și nu știi ce vrea lumea de la tine. Să spuneți ceva siropos, să vă prezentați drept buricul pământului, să le povestiți clienților amintiri din copilărie – nu.
Să spui o poveste înseamnă să îi dai ocazia celui din fața ta (investitor, client sau acționar) să ți se alăture pe drumul pe care ai pornit. Înseamnă să îi arăți de ce e important ce faci și să o faci într-un mod convingător. În cele ce urmează, vom vorbi despre trei lucruri esențiale:
- Cum convingi oamenii că ceea ce le spui este autentic.