Pe lângă abonamentele cu acces zilnic (1, 4, 8, 12 zile/lună sau nelimitat), Impact Hub Bucharest a lansat Flexi Pass, o nouă gamă de abonamente flexibile, care oferă acces la spații și servicii timp de 10-70 de ore/lună. Flexi Pass oferă mai multe opțiuni pentru spațiile de coworking și răspund unor nevoi specifice legate de birourile remote.
Abonamentele Flexi Pass ale Impact Hub Bucharest (IHB) au fost gândite astfel încât să le ofere utilizatorilor libertatea de a-și alege timpul în care lucrează și, în același timp, să fie conectați în permanență cu o comunitate de profesioniști. Prețurile încep de la 22 de euro + TVA/lună pentru Flexi Pass 10, care include 10 ore de acces lunar. Variantele Flexi Pass 20, 40 și 70 includ 20, 40, respectiv 70 de ore lunar. Accesul în spațiul de coworking se poate face de luni până vineri, între orele 09:00 și 18:00.
„Impact Hub Bucharest este un one stop shop pentru oricine își dorește un spațiu de lucru flexibil, central, versatil și adaptat cerințelor momentului. De aceea, de peste 12 ani, continuăm să fim alegerea preferată pentru o mulțime de antreprenori, freelanceri și profesioniști. Reușim acest lucru prin adaptarea în permanență a serviciilor noastre, ținând cont de schimbările care se petrec în modul de abordare al ideii de birou pe care îl au clienții noștri. Este un moment potrivit pentru a reporni abonamentele noastre cu ore de lucru incluse, care sunt adaptate tendințelor”, transmite Vlad Craioveanu (CEO & Cofondator Impact Hub Bucharest).
În plus, cei interesați de un spațiu de coworking pot apela la noul serviciu oferit de IHB – ziua gratuită de test. Mecanismul este simplu: cineva interesat își poate face o programare pe site-ul IHB și beneficiază de o zi de lucru gratuită la hub în care testează toate facilitățile și serviciile oferite.
De ce Flexi Pass?
Gama Flexi Pass completează oferta pe care IHB o pune deja la dispoziția clienților săi, diversificând și mai mult opțiunile legate de spațiile de coworking. Hub-ul are variante de abonamente pentru orice nevoie specifică de spațiu de lucru: abonamente de o zi (Day Pass), pachete care includ 4, 8 sau 12 zile lunar (Balance Pass) sau acces lunar nelimitat (Resident Plus). Costurile acestor abonamente încep de la 25 de euro + TVA/lunar.
Toate variantele de abonament IHB (cu excepția Day Pass) beneficiază de opțiunea „Global Passport”: abonații au acces gratuit la rețeaua Impact Hub de la nivel global (110 locații din 68 de țări), timp de 3 zile/an. Comunitatea globală are peste 320.000 de membri care sunt conectați printr-o platformă online dedicată, ceea ce le mărește șansele de a accesa diverse oportunități.
Coworking la Impact Hub Bucharest
Înființat în 2012, Impact Hub Bucharest este primul spațiu de coworking din Capitală și oferă clienților un spațiu de lucru premium, situat în centrul orașului, chiar în spatele Teatrului Național „I.L. Caragiale”. Comunitatea IHB este una activă, depășește 500 de membri și include freelanceri, startupuri aflate la început de drum, dar și companii internaționale.
Abonații Impact Hub Bucharest se bucură de spații de lucru moderne, de internet de mare viteză, de cafea și ceai la discreție sau acces la evenimentele de comunitate. Serviciile de tipărit, curierat, acces la locker și alte beneficii sunt disponibile în funcție de tipul de abonament ales.
IHB se întinde pe 4 etaje, are o suprafață totală de 2.800 mp și oferă trei zone de coworking cu 80 de desk-uri, 27 de birouri private, 8 săli de întâlniri, 12 phonebooths și un studio de podcast complet echipat. Din luna iulie, la parterul clădirii este disponibilă și o cafenea. Divizia de evenimente a Impact Hub Bucharest asigură celor interesați 2 săli de conferință și una de networking, adică peste 200 mp, ce pot acomoda peste 100 de persoane. Doar în primele 8 luni ale acestui an, aici s-au desfășurat peste 84 de evenimente.
IHB a lansat recent un nou serviciu din categoria evenimente: „From Work to Wine. From Meeting to Mojito”. Clienții pot organiza, în spațiile dedicate ale Impact Hub Bucharest, seri de cocktail, întâlniri de networking sau petreceri de final de an. Robescu 14 este partenerul care va asigura mixul potrivit de băuturi, iar pachetele sunt flexibile și pentru personalizabile, în funcție de dorințele clienților.
Puteți găsi toate detaliile despre noile abonamente, precum și ofertele dedicate sălilor de întâlnire și celor de evenimente, pe website-ul Impact Hub Bucharest sau puteți face aici un tur virtual al spațiului.