Clienți, așteptări, nemulțumiri, soluții, vânzări - sunt doar câteva dintre conceptele dezbătute în curs. Urmărește-l și află cum poți să-ți îmbunătățești procesul de vânzare fiind atent la ce-ți spun clienții.
Scurt studiu de caz
V: Spuneai că te-a sunat cineva de la o firmă de consumabile.
N: Da, m-au sunat.
”- V-am sunat să vă prezint o oportunitate pentru dumneavoastră. Noul nostru pachet de servicii pentru companii cu până în 10 angajați, care include curățarea podelelor, a mobilierelor și a echipamentelor...
@
Valentin Pașa are o experiență de peste 10 ani în domeniul vânzărilor, specializandu-se în piața bunurilor de larg consum. Deține următoarele licențe internaționale: certificarea Eagle’s Flight pentru programe de învățare experiențială și certificarea Human Synergistics pentru folosirea instrumentelor psihometrice Life Style Inventory și Group Style Inventory. Din 2014, face parte din echipa Trend Consult, împreună cu care a participat în variate proiecte de consultanță – centre de evaluare a compențelor, în programe de coaching dedicate echipelor de management și totodată, livrează sesiuni de training atat către angajați în poziții operaționale cât și manageriale.