Clienți, așteptări, nemulțumiri, soluții, vânzări - sunt doar câteva dintre conceptele dezbătute în curs. Urmărește-l și află cum poți să-ți îmbunătățești procesul de vânzare fiind atent la ce-ți spun clienții.
Scurt studiu de caz
V: Spuneai că te-a sunat cineva de la o firmă de consumabile.
N: Da, m-au sunat.
”- V-am sunat să vă prezint o oportunitate pentru dumneavoastră. Noul nostru pachet de servicii pentru companii cu până în 10 angajați, care include curățarea podelelor, a mobilierelor și a echipamentelor...
Valentin Pașa are o experiență de peste 10 ani în domeniul vânzărilor, specializandu-se în piața bunurilor de larg consum. Deține următoarele licențe internaționale: certificarea Eagle’s Flight pentru programe de învățare experiențială și certificarea Human Synergistics pentru folosirea instrumentelor psihometrice Life Style Inventory și Group Style Inventory. Din 2014, face parte din echipa Trend Consult, împreună cu care a participat în variate proiecte de consultanță – centre de evaluare a compențelor, în programe de coaching dedicate echipelor de management și totodată, livrează sesiuni de training atat către angajați în poziții operaționale cât și manageriale.
Inovație & AI, E-Commerce, Evenimente de business, Marketing & vânzări
AI Overviews sunt rezumatele generate de Google folosind inteligența artificială, afișate automat pe poziția 0 în rezultatele căutării. Lansate la final de mai și în România, acestea schimbă strategia SEO a magazinelor e-commerce și a altor website-uri. Află din articolul de față ce trebuie să faci, din sfaturile experților prezenți la ediția de primăvară a GPeC Summit (27 aprilie, Teatrul Național București).
Dacă îți vinzi produsele pe internet, ai nevoie de un website e-commerce pus la punct, care să transforme cât mai mulți vizitatori în clienți. Pentru a avea vânzări și a fi profitabil, un magazin online trebuie construit din start pe o fundație solidă (brandingul afacerii tale) și trebuie să conțină o serie de elemente vitale. Despre acestea din urmă discutăm pe larg în articolul de mai jos.
Fii „mobile-first”. Ai grijă de proprietatea intelectuală când creezi un brand. Integrează în afacere practici de sustenabilitate. Schimbă obiceiurile liderului dacă vrei să schimbi rezultatele businessului. Am strâns în acest articol principalele lecții pe care le-am învățat din masterclassurile de la Românii sunt antreprenori, pe 15 mai 2025.
Crearea unei comunități cere implicare și alegeri strategice, dar și o motivație puternică drept punct de pornire și obiective pe termen lung. Ce înseamnă o comunitate de business? Care sunt principiile după care să te ghidezi când o construiești? Și, mai ales, răspunde ea unei nevoi reale a membrilor? Răspundem la aceste întrebări alături de 3 organizații cu ADN comunitar – We For Real, Kofi Ti și Magazin Zero Waste.
Noutăți din business, Green Startups, Marketing & vânzări
Fundația Ellen MacArthur și Kantar au lansat „Ghidul de marketing pentru economia circulară”, un document menit să ofere companiilor competențele necesare ca să treacă de la o economie liniară la una circulară. Inițiativa ajută experții în marketing să valorifice principiile sustenabilității, stimulând în același timp creșterea afacerilor și sporind loialitatea clientelară.
Începe orice proces de branding cu ideea, nu cu logo-ul. Nu-ți alege culorile la întâmplare. Implică-te activ. Acestea sunt câteva dintre lecțiile despre identitate de brand desprinse de la a treia ediție a workshopului interactiv Startup World Café, organizat de Startarium, la care le-am avut invitate pe fondatoarele agenției de branding participativ Copera.
Intră în contul tău pentru a citi și restul articolului.
Nu ai încă un cont? Încearcă accesul nelimitat la informație, inspirație și educație,
prin conținut original și atent curatoriat.Totul, de la 1 Euro pe lună.