Clienți, așteptări, nemulțumiri, soluții, vânzări - sunt doar câteva dintre conceptele dezbătute în curs. Urmărește-l și află cum poți să-ți îmbunătățești procesul de vânzare fiind atent la ce-ți spun clienții.
Scurt studiu de caz
V: Spuneai că te-a sunat cineva de la o firmă de consumabile.
N: Da, m-au sunat.
”- V-am sunat să vă prezint o oportunitate pentru dumneavoastră. Noul nostru pachet de servicii pentru companii cu până în 10 angajați, care include curățarea podelelor, a mobilierelor și a echipamentelor...
Valentin Pașa are o experiență de peste 10 ani în domeniul vânzărilor, specializandu-se în piața bunurilor de larg consum. Deține următoarele licențe internaționale: certificarea Eagle’s Flight pentru programe de învățare experiențială și certificarea Human Synergistics pentru folosirea instrumentelor psihometrice Life Style Inventory și Group Style Inventory. Din 2014, face parte din echipa Trend Consult, împreună cu care a participat în variate proiecte de consultanță – centre de evaluare a compențelor, în programe de coaching dedicate echipelor de management și totodată, livrează sesiuni de training atat către angajați în poziții operaționale cât și manageriale.
Crearea unei comunități cere implicare și alegeri strategice, dar și o motivație puternică drept punct de pornire și obiective pe termen lung. Ce înseamnă o comunitate de business? Care sunt principiile după care să te ghidezi când o construiești? Și, mai ales, răspunde ea unei nevoi reale a membrilor? Răspundem la aceste întrebări alături de 3 organizații cu ADN comunitar – We For Real, Kofi Ti și Magazin Zero Waste.
Noutăți din business, Green Startups, Marketing & vânzări, Marketing & vânzari
Fundația Ellen MacArthur și Kantar au lansat „Ghidul de marketing pentru economia circulară”, un document menit să ofere companiilor competențele necesare ca să treacă de la o economie liniară la una circulară. Inițiativa ajută experții în marketing să valorifice principiile sustenabilității, stimulând în același timp creșterea afacerilor și sporind loialitatea clientelară.
Începe orice proces de branding cu ideea, nu cu logo-ul. Nu-ți alege culorile la întâmplare. Implică-te activ. Acestea sunt câteva dintre lecțiile despre identitate de brand desprinse de la a treia ediție a workshopului interactiv Startup World Café, organizat de Startarium, la care le-am avut invitate pe fondatoarele agenției de branding participativ Copera.
Deși în mod tradițional e asociat cu echipele de creație din marketing și publicitate, brieful de proiect este, de fapt, un document extrem de versatil și de util de transmis atât echipei tale interne, cât și colaboratorilor externi cu care lucrezi, și poate fi aplicat în diverse industrii și tipuri de activități.
75% dintre marketeri folosesc instrumente de AI pentru a reduce sarcinile manuale. Iar HubSpot, platformă cu CRM integrat și bazată pe inteligență artificială, îți oferă acces, într-un singur loc, la instrumente de marketing, vânzări și servicii pentru clienți. Andrei Stoica, Managing Partner la agenția de growth marketing Stoica.co, ne explică în acest articol care sunt beneficiile folosirii unei astfel de platforme pentru dezvoltarea afacerii tale.
Influencer marketingul este o tehnică de marketing digital care ajută brandurile să se conecteze cu publicul lor țintă. Pentru a avea o colaborare cât mai fructuoasă cu un creator de conținut, trebuie să ai în vedere o serie de bune practici, despre care am vorbit cu Cristian China-Birta, Managing Partner Kooperativa 2.0.
Intră în contul tău pentru a citi și restul articolului.
Nu ai încă un cont? Încearcă accesul nelimitat la informație, inspirație și educație,
prin conținut original și atent curatoriat.Totul, de la 1 Euro pe lună.