Cum te asiguri că nevoia pentru care construiești o soluție este reală? Și apoi, ce instrumente și tehnici poți să folosești ca să îți validezi soluția? Află care sunt pașii până la product-market fit din acest capitol!
În funcție de tipul produsului sau serviciului tău, poți să alegi din mai multe soluții la îndemână ca să îl validezi în piață. Cea mai bună validare vine însă tot de la clienții care discpuși să plătească pentru ceea ce oferi. Iată ce trebuie să știi:
Ca parte a filosofiei larg răspândite despre lean startup, identificarea unei probleme de rezolvat pentru un anumit segment de clienți și validarea nevoii este fundamentală pentru construirea unui startup de succes. Iată cum decurge acest proces.
Product market fit îți arată că ai o piață pentru produsul tău. Așa te asiguri că dezvolți un produs care să fie dorit de către publicul țintă și că acesta este dispus să plătească pentru valoarea pe care o aduci. Află cum îl obții.
Cum știi dacă ai ajuns la product-market fit? Cum ajungi din nou la el dacă piața se schimbă? Fondatorii a 6 afaceri locale, cu modele de business diferite, din diverse industrii, care au trecut sau se află chiar acum în procesul de validare, ne-au povestit despre acesta.
Propunerea de valoare descrie valoarea pe care o aduci clienților tăi, într-un mod concis, relevant și simplu. Folosește template-ul disponibil!