Construcție și validare

Cum te asiguri că nevoia pentru care construiești o soluție este reală? Și apoi, ce instrumente și tehnici poți să folosești ca să îți validezi soluția? Află care sunt pașii până la product-market fit din acest capitol!

Cele mai recente
Vezi doar video ( 0 )
  • Webinar FOCUS | Cum testezi dacă produsul tău va avea succes. Primii pași

    Webinar FOCUS | Cum testezi dacă produsul tău va avea succes. Primii pași

    Primii pași pentru a începe procesul de validare: ce este propunerea de valoare, de ce e ea importantă în relația dintre client și produs și care sunt întrebările corecte pentru a o găsi pe a ta. Împreună cu Adina Crețu ( Director Programs & Entrepreneurial Growth, Impact Hub Bucharest ) și Diana Matache ( Community Builder Startarium )

  • Validarea produsului de către piață

    Validarea produsului de către piață

    În funcție de tipul produsului sau serviciului tău, poți să alegi din mai multe soluții la îndemână ca să îl validezi în piață. Cea mai bună validare vine însă tot de la clienții care discpuși să plătească pentru ceea ce oferi. Iată ce trebuie să știi:

  • Product market fit: ce e, cum ajută și de ce e important

    Product market fit: ce e, cum ajută și de ce e important

    Product market fit îți arată că ai o piață pentru produsul tău. Așa te asiguri că dezvolți un produs care să fie dorit de către publicul țintă și că acesta este dispus să plătească pentru valoarea pe care o aduci. Află cum îl obții.

  • Identificarea problemei. Validarea nevoii

    Identificarea problemei. Validarea nevoii

    Ca parte a filosofiei larg răspândite despre lean startup, identificarea unei probleme de rezolvat pentru un anumit segment de clienți și validarea nevoii este fundamentală pentru construirea unui startup de succes. Iată cum decurge acest proces.

  • Product-Market Fit - 6 studii de caz locale

    Product-Market Fit - 6 studii de caz locale

    Cum știi dacă ai ajuns la product-market fit? Cum ajungi din nou la el dacă piața se schimbă? Fondatorii a 6 afaceri locale, cu modele de business diferite, din diverse industrii, care au trecut sau se află chiar acum în procesul de validare, ne-au povestit despre acesta.

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail