Cum poți identifica trendurile care vor avea impact în industria ta și care sunt cele mai puternice tendințe emergente pentru care să te pregătești în 2021? Descoperă-le pe toate, alături de instrumente pe care să le folosești când îți gândești strategia viitoare, în materialul următor, semnat de Diana Stafie (Foresight Strategist și Fondatoare FutureStation).
Am citit în această perioadă numeroase articole care amintesc faptul că din criza economică a lui 2008 s-au născut companii precum WhatsApp, Uber, Slack sau AirBnB. Aceste companii au identificat oportunități pe măsură ce vremurile se schimbau și au venit cu produse și servicii ce satisfăceau noile nevoi ale consumatorilor.
Și nu pot să nu mă întreb care vor fi companiile (cunoscute la nivel global) ale căror fundații se vor pune în cadrul crizei curente generate de Covid-19. Dacă până acum cursa se dădea pentru titlul de unicorn, acum tot mai des se vorbește de emergența ”cămilelor”. Cămilele sunt creaturi cu o puternică capacitate de supraviețuire în unele dintre cele mai dure climate de pe pământ. Sunt …