Diana Stafie se ocupă cu o disciplină care începe să prindă tot mai mult teren și-n România: foresight. Este de părere că mai degrabă trebuie să fim pregătiți pentru posibile scenarii și să ne împrietenim cu incertitudinea, decât să ne fixăm pe prezicerea viitorului. Este fondator FutureStation, consultant de strategie pe termen lung și are o certificare internațională ca Future Strategist. Înaintea prezentului rol, Diana a lucrat in Big4 și ca expat în Olanda în cadrul unui mediu corporate global.
Pe 12 noiembrie, am discutat cu Diana Stafie (Fondatoare, FutureStation) și Mihaela Nistor (Head of Innovation, ING Bank) despre cum pot fi reconstruite afacerile (aproape) de la zero, dacă trebuie, oricât de impredictibil și incert ar fi viitorul. Vezi înregistrarea discuției și cele mai importante puncte discutate în articolul de mai jos.
Cum poți identifica trendurile care vor avea impact în industria ta și care sunt cele mai puternice tendințe emergente pentru care să te pregătești în 2021? Descoperă-le pe toate, alături de instrumente pe care să le folosești când îți gândești strategia viitoare, în materialul următor, semnat de Diana Stafie (Foresight Strategist și Fondatoare FutureStation).
Pe Startarium, lucrăm cu specialiști pentru a aduna la un loc răspunsurile la cele mai presante întrebări ale antreprenorilor. Caută propriile provocări printre cele deja adresate, sau întreabă-ne direct și vom căuta un răspuns pentru tine.
Pune o întrebare