Cum dezvolți o cultură organizațională sustenabilă

„Stabiliți ce comportamente și convingeri valorizați la nivel de companie și urmați-le cu toții. Aceste comportamente și credințe ar trebui să fie atât de înrădicinate în nucleul organizației, încât nici măcar să nu fie percepute ca o cultură” – Brittany Forsyth, vicepreședinte al departamentului de resurse umane, Shopify.

Atunci când începi să îți dezvolți afacerea și ai o echipă mare sau mică, este important să planifici și să execuți o strategie organizațională și să contruiești o cultură care să fie aliniată cu convingerile tale și cu abordarea triple balance despre care vorbeam în articolele anterioare.

O cultură organizațională este ansamblul de credințe, ideologii, procese și atitudini ale oamenilor care fac parte dintr-o organizație. Aceasta se poate forma organic pe cont propriu și poate fi, de asemenea, încadrată și influențată de practicile și politicile interne ale organizației.  

După cum explică Harvard Business Review, cultura unei organizații ghidează, de asemenea, deciziile membrilor săi prin stabilirea și …

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail